21 طرح عمرانی جزو طرحهای مهر ماندگار استان زنجان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان،معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به مشکلات مطرح شده از طرف دانشگاه علوم پزشکی زنجان در مورد بیمارستان ایجرود، اظهار داشت: این دانشگاه مشکلات فنی موجود را در احداث این بیمارستان دلیل تحویل نگرفتن آن اعلام کرده است.

کریمی به تامین منابع مالی لازم برای احداث بیمارستان ایجرود اشاره کرد و افزود: برای تجهیز این بیمارستان هم اعتبار لازم تامین شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل دانشکده دندانپزشکی، مرکز تحقیقات متابولیک و همچنین احداث بیمارستان سوختگی را سه پروژه دیگر دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد که جزو طرح‌های ماندگار قرار گرفته است.

معاون امور عمرانی استاندار اعتبار لازم برای بیمارستان سوختگی را 5 میلیارد، تکمیل دانشکده دندان پزشکی را 3 میلیارد و احداث مرکز متابولیک را یک میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اگر این اعتبارت تامین شود، این طرحها در موعد مقرر به بهره‌برداری می‌رسند.

کریمی در ادامه به دیگر طرح های عمرانی مهر ماندگار اشاره و خاطرنشان کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری با 65 درصد پیشرفت، نیروگاه سلطانیه، آبرسانی به شهرهای ابهر و خرم‌دره، مجموعه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران و چندین طرح گازرسانی از جمله گازرسانی به دو شهر جدید ارمغانخانه و چورزق و گازرسانی به یک هزار روستا، پنج طرح برای شبکه آبیاری، پنج سد استان زنجان، تبدیل دبیرستان شریعتی به موزه با 4 میلیارد تومان اعتبار و چند طرح دیگر از جمله طرحهایی است که جزو طرح‌های مهر ماندگار دولت قرار گرفته‌اند./س

برچسب ها: طرح ، عمرانی ، مهر ، ماندگار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.