شیرجه روهای آذربایجان شرقی عنوان قهرمان قهرمانان هر4 رده سنی مسابقات شیرجه قهرمانی کشور را به خود اختصاص دادند تا همچنان آذربایجانشرقی قدرت مطلق شنای کشور باشد و تمامی 16 مدال طلای قهرمانی کشور به آذربایجانشرقی برسد.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، در پایان مسابقات شیرجه قهرمانی کشور که به مدت 3 روز و با رقابت 6 تیم در استخر ورزشگاه آزادی برگزار شد ، شیرجه روهای آذربایجان شرقی با درخشش در مواد مختلف مسابقاتی ضمن کسب عناوین برتر مواد مختلف ، عنوان قهرمان قهرمانان را نیز از آن خود کردند .

رده سنی عموم ، مجتبی ولی پور از استان آذربایجان شرقی با مجموع 25/997 امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان این رده سنی را کسب کرد .

در رده سنی 16-18 سال ، علی شکول از استان آذربایجان شرقی با مجموع 10/1156 امتیاز به عنوان قهرمان قهرمانان این رده سنی دست یافت .

در رده سنی 14-15 سال ، حسام صمدی دیگر شیرجه روی استان آذربایجان شرقی با کسب مجموع 45/997 امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان این رده را به خود اختصاص داد .

و در رده سنی 12-13 سال ، امیرحسین رحیمیان از آذربایجان شرقی با کسب 25/814 امتیاز عنوان قهرمان قهرمانان را در این رده سنی بدست آورد .

مسابقات شیرجه قهرمانی رده های سنی و عموم قهرمانی کشور طی سه روز و با شرکت 6 تیم ؛ آذربایجان شرقی، مرکزی، فارس، خراسان رضوی، تهران و همدان در استخر ورزشگاه آزادی برگزار شد که تیم آذربایجان در رده های سنی عموم و نوجوانان و تهران در رده سنی جوانان عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند./س

برچسب ها: مدال ، طلا ، قهرمانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.