مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت : این اداره ازاین ورزشکار شایسته تقدیر می کند ضمن اینکه قهرمانی و کسب مدال آنچنان جایگاه ویژه ای دارد که با مادیات نمی شود آن را ارزشیابی کرد .

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه ارزش قهرمانی ساره جوانمردی در مسابقات پارالمپیک لندن با هیچ چیز قابل قیاس نیست گفت : این اداره ازاین ورزشکار شایسته تقدیر می کند ضمن اینکه قهرمانی و کسب مدال آنچنان جایگاه ویژه ای دارد که با مادیات نمی شود آن را ارزشیابی کرد .

سید غلامرضا کمانه بیان داشت: محدودیتها ومعلولیتها در برخی موارد زمینه ساز افزایش انگیزه در افراد می شود به گونه ای که استعدادهای این افراد به اوج شکوفایی می رسد.

وی اضافه کرد: "ساره جوانمردی" با کسب مدال برنز در مسابقات پارالمپیک به همگان ثابت کرد که تلاش و پشتکار به همراه روحیه قوی می تواند انسان را به قله موفقیت برساند.

وی ادامه داد: سایر بانوان کشور بویژه دختران استان فارس باید بانوی مدال آور فارس در مسابقات پارالمپیک لندن را الگوی خود قرار دهند تا بدین وسیله زمینه موفقیت های بیشتر در ورزش بانوان فراهم شود.

کمانه بیان داشت: تقدیر از قهرمانان المپیک و پارالمپیک همیشه بوسیله مسوولان کشوری انجام می شود که خوشبختانه در سال های گذشته نیز هردو گروه از قهرمانان بادید یکسان نگریسته شدند.

وی ضمن تقدیر از اعضا شورا شهر شیراز به دلیل حمایت از قهرمانان استان عنوان کرد: "ساره جوانمردی" نیز به مانند " امید نوروزی" توسط شورای شهر مورد تقدیر قرار می گیرد و در کنار آن سایر ارگانهای دولتی نیز برنامه تقدیر از بانوی مدال آور فارس در مسابقات پارالمپیک لندن را در دستور کارخود دارند./آق
برچسب ها: کمانه ، فارس ، جوانمردی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار