مدیرکل مسکن و شهرسازی استان تهران از افتتاح بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در استان تهران به صورت همزمان و با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.

تقی رضایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران   با حضور رئیس‌جمهور در سایت مسکن مهر شهرستان اسلامشهر، بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر فردا ، در سطح استان تهران افتتاح و مورد بهره‌برداری متقاضیان قرار مي گيرد.

مدير كل مسكن استان تهران در ادامه تصريح كرد: به مناسبت گراميداشت هفته دولت 10 هزار و 122 واحد مسكوني فردا در تهران افتتاح و اين واحدها در قالب مسكن مهر 99 ساله ، مهر ملكي و واحدهاي نوسازي شده در بافت فرسوده شهر تهران و شهرستانهاي اين استان به بهره برداري برسد كه به دليل تداخل با اجلاس سران جنبش عدم تعهد به تعويق افتاد.

مدير كل مسكن استان تهران با اشاره به اينكه اين واحدها جزء كامل ترين واحدهاي مسكوني مسكن مهر در تهران به شمار مي رود ، افزود: اشتغالزايي براي بيش از هزار نفر ،ساخت 2 باب مدرسه توسط سازمان نوسازي مدارس ، ساخت بازارچه ، مسجد و...براي ساكنان اين سايت از پروژه هاي فوق به شمار مي آيد.

وي در ادامه توضيح داد: همه تجهيزات داخلي ،اين واحدها از جمله وسايل سرمايشي و گرمايشي،كابينت آسانسورو... آماده و تكميل است.

مدير كل مسكن استان تهران بااشاره به اينكه آورده متقاضيان براي اين واحدهاي مسكوني بين 11ميليون و 500 هزار تومان تا 13 ميليون و 500 هزار تومان است افزود: تسهيلات واحدهاي مسكوني بين 22 تا 25 ميليون تومان است.

وي در ادامه ياد آور شد: متراژ اين واحدهاي مسكوني بين  85تا 90 متري است  كه به طور مثال، قيمت تمام شده اين واحدها  36 ميليون تومان مي شود.

رضایی افزود: در فاز دوم افتتاح طرح‌های مسکن مهر استان تهران، بالغ بر 1500 واحد مسکن مهر در شهرستان اسلامشهر افتتاح می‌شود و قریب به 8500 واحد نیز در شهرهای ورامین، تهران و ری به طور همزمان افتتاح و به متقاضیان واجد شرایط مسکن مهر، در این شهرها تحویل داده خواهد شد.

وی اظهار داشت:  برای ساخت این 10 هزار واحد مسکونی بالغ بر 3000 میلیارد ریال هزینه شده که بخشی از آن توسط متقاضیان و بخشی دیگر نیز از طریق ارائه تسهیلات تأمین شده است .

مدیرکل مسکن استان تهران تصریح کرد: در طرح مسکن ضیاآباد اسلامشهر، تعداد پنج هزار واحد مسکونی در حال احداث است که در فاز نخست بالغ بر 1500 واحد آماده بهره‌برداری است و مابقی واحدها نیز تا قبل از اتمام سال جاری به تدریج تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

رضايي خاطر نشان كرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی سازمان‌های خدمات‌رسان به ویژه آبفا، تمام زیرساخت‌ها و تأسیسات اولویت‌دار، از قبیل آب، برق، گاز، شبکه فاضلاب و ... ایجاد شده است که به زودی شاهد بهره‌برداری از این واحدها خواهیم بود.

لازم به ذكر است براي جلوگيري از احتمال احتكار آپارتمان فروشي در آخرين ماه فصل خريد  مسكن توسط دلالان ، فردا حجم قابل توجهي واحد مسكوني با قيمت بسيار پايين و مجهز به وام بانكي روانه بازار تقاضاي تهران مي شود./عب

 

 

برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، مهر ، هفته دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار