فيلم سينمايي "ضد گلوله"فيلمي خوش ساخت و با محتوايي در ميان آثار اجتماعي سينمايي ما است و به لحاظ پرداخت موضوعي و محتوايي نيز متعلق به سينماي دفاع مقدس است.

جبار آذين،منتقد در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص فيلم سينمايي ضد گلوله ساخته مصطفي كيايي گفت: فيلم خوش ساخت و با محتواي ضد گلوله هم در عرصه‌ي آثار اجتماعي، سينمايي ما قرار مي‌گيرد و هم به لحاظ پرداخت موضوعي و محتوايي متعلق به سينماي دفاع  مقدس است.
وي افزود:اين فيلم با ساختاري در دو بخش كه البته داراي وحدت ساختاري و موضوعي هستند، ساخته شده است.
وي در اين باره ادامه داد:در اين فيلم هم بخش دفاع مقدس و مسائل معنوي و محتوايي و هم مسائل كمدي، طنز، محتوا و داستان فيلم وجود دارد.
آذين اظهار داشت:ضمن اينكه اين فيلم حاوي مسائل اجتماعي گاه تند و تلخ است ،اما هر كدام از آنها در قالب طنز در كلام و موقعيت هاي كنوني باعث شده تا شخصيت هاي فيلم با مخاطب همذات پنداري كنند و تماشاگر به همراه اين آدم ها، حوادث و ماجراهاي فيلم را طي كند.
آذين بيان كرد:نگارش مقبول و دراماتيك فيلم و پرداخت به نسبت درست شخصيت ها و نگاه به موضوعي كه كمتر به آن توجه شده آن هم از زاويه طنز،مهمترين ويژگي فيلم نامه "ضدگلوله "است.
وي ادامه داد:به تصوير كشيدن اين قطعه و محتواي خوب به صورت حرفه اي و خوش ساخت نشانگر تسلط و شناخت كارگردان آن از ابزار سينما،مضامين اجتماعي و ديدگاههاي مخاطب سينما است.
آذين اظهار داشت:به طور واقع فيلم اجتماعي، كمدي ضد گلوله شايد براي آنهايي كه نگاه محدودي به دنياي سوژه ها ، سينما و موضوعات اجتماعي دارند به خاطر قرار گرفتن در لباس طنز چندان مناسب نيايد.
وي تصريح كرد: طرح اين موضوعات به صورت طنز اتفاقاً از مهم ترين امتيازات اين فيلم محسوب مي شود.
آذين بيان كرد:بازي درخشان "مهدي هاشمي" و همين طور هدايت خوب بازي بازيگران فيلم فضاسازي هاي مناسب در بخش هاي اجتماعي، خانوادگي و جبهه هاي جنگ از نكات بارز و جذاب "ضد گلوله" استكه اين فيلم را در كنار آثار موفق سينمايي دفاع مقدس و سينمايي اجتماعي قرار مي‌دهد.
وي تاكيد كرد:همين ويژگي ها "ضد گلوله" را قادر كرده تا بتواند در اكران پا به پاي ساير فيلم ها به رقابت بنشيند و تماشاگران خاص خود را به سالن هاي سينما بكشاند.
وي تصريح كرد:"ضد گلوله" در كارنامه بازيگري "مهدي هاشمي" نمره اي خوب به خود اختصاص مي‌دهد و براي كارگردان اين اثر امتياز قابل توجهي در عرصه فيلمسازي است./ه
برچسب ها: ضد ، گلوله ، خوش ، ساخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار