آلمان همچنان جنگ با ایران را مخاطره آمیز می داند و در این باره دیگر رژیم صهیونیستی به فکر آخرین راهکار یعنی ایجاد موج الکترومغناطیسی بر فراز ایران افتاده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، به‌رغم تهدیدهای رژیم صهیونیستی در مورد حمله یکجانبه نظامی به تأسیسات اتمی ایران، دولت آلمان در مناقشه اتمی با ایران همچنان خواستار یک راه‌حل دیپلماتیک است. وزیر امورخارجه آلمان در سفرش به اسرائیل با این رژیم ابراز همبستگی کرد؛ اما از طرف دیگر درباره عواقب خطرناک هرگونه ماجراجویی علیه ایران هشدار داد.
او همچنین وضعیت منطقه را بسیار جدی خواند و تاکید کرد دولت آلمان در فروش تسلیحات به دولتهای منطقه امنیت رژیم اسرائیل را در نظر دارد و یادآور شد کشورش زیردریایی های مدل دلفین را که دارای جدیدترین فناوری هستند، تنها در اختیار این رژیم قرار می دهد.

رژیم صهیونیستی تصمیم گیرنده چگونگی فروش سلاح های آلمانی

 اسرائیل در تلاش است تا در زمینه صادرات سلاح از آلمان به کشورهای عربی حق اظهار نظر و مشارکت در تصمیم‌گیری داشته باشد. به این صورت که دولت آلمان هر بار برای صدور سلاح به کشورهای منطقه با رژیم اسرائیل مشورت کند.
رژیم صهیونیستی با هدف حفظ برتری نظامی خود در نظر دارد مذاکراتی را با دولت آلمان در زمینه صادرات سلاح از آلمان به کشورهای منطقه انجام دهد.
روزنامه هاآرتص به نقل از یک مقام ارشد رژیم نوشت که هدف تلاش‌های تل‌آویو تشکیل کمیته‌ای برای مذاکره با آلمان است که در آن خطرات تهدیدکننده علیه برتری نظامی رژیم صهیونیستی به واسطه صادرات سلاح از آلمان به کشورهای منطقه مورد بررسی قرار گیرد.
این مقام ارشد که نامش فاش نشده، گفت: فروش تانک‌های "لئوپارد" که قرار است از سوی آلمان به عربستان سعودی تحویل داده شود و نیز فروش ناوچه‌های جنگی به الجزایر را از جمله موارد صادرات سلاح از سوی آلمان به کشورهای منطقه نامیده که برتری نظامی رژیم صهیونیستی در منطقه را تهدید می‌کنند.

 



 

 

مناقشه بر سر ایران هنوز ادامه دارد

در مناقشه بر سر برنامه اتمی ایران وزیر امورخارجه آلمان برای نشان دادن پشتیبانی کشورش از رژیم صهیونیستی، با صراحت تمام از مقام‌های ایران خواست با پیشنهادهایی سازنده به پای میز مذاکره بازگردند.

گیدو وستروله روز گذشته در سفری که به اسرائیل داشت، در شهر اورشلیم در ارتباط با برنامه اتمی ایران گفت: "هدف ما همچنان یک راه‌حل سیاسی و دیپلماتیک است."
وزیر امورخارجه آلمان هم‌زمان در گفت‌وگو با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم اسرائیل، بر همبستگی آلمان با اسرائیل تأکید ورزید و گفت: "ما در کنار اسرائیل خواهیم ماند."

 

 

مقام‌های رژیم صهیونیستی بارها تهدید کرده‌اند به‌‌طور یکجانبه تأسیسات اتمی ایران را هدف حملات نظامی خود قرار خواهند داد، زیرا برنامه اتمی جمهوری اسلامی را خطری جدی برای موجودیت رژیم صهیونیستی می‌دانند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از "موضع صریح" آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در این رابطه قدردانی کرد. نتانیاهو گفت که او "به‌طور مطلق مصمم" است از رژیم صهیونیستی حفاظت کند. 

ایهود باراک، وزیر دفاع رژیم صهیونیستی نیز در این رابطه گفت: "آلمان رکن مهمی در تلاش‌های بین‌المللی برای جلوگیری از مجهزشدن ایران به سلاح اتمی است." ولی تاکنون گفت‌وگوهای ایران و جامعه‌ی بین‌الملل پیشرفتی نداشته‌اند.

وستروله از رهبری جمهوری اسلامی ایران خواست "پیشنهادهای اساسی" در این مناقشه ارائه دهد. وی گفت که از مذاکرات نباید به‌عنوان وسیله‌ای برای "وقت‌کشی" استفاده کرد.

کشورهای غربی به جمهوری اسلامی ظن شدید دارند که زیر پوشش یک برنامه اتمی صلح‌آمیز در صدد دست‌یابی به سلاح اتمی است. از این رو اتحادیه اروپا قصد دارد در ماه اکتبر سال جاری تحریم‌ها علیه ایران را یکبار دیگر تشدید کند.


استیصال رژیم صهیونیستی و فکر ایجاد موج الکترومغناطیسی بر فراز ایران
رژیم صهیونیستی که به شدت از پیشرفت اتمی ایران نگران است به حدی که عصبانیت مقام های این رژیم را به مرز جنون رسانده است، مدعی شده علاوه بر آنکه تاسیسات اتمی ایران را در آینده نزدیک مورد حمله قرار می دهد، برنامه‌هایی برای از کارانداختن تمام دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی ایران دارد. بر اساس این طرح، یک انفجار اتمی در ارتفاع بسیار بالا، بر فراز ایران، می‌تواند یک موج الکترومغناطیسی بسیار قدرتمند تولید کند که به نوبۀ خود همۀ سیستم‌های الکترونیکی را مختل خواهد کرد.

 


رژیم صهیونیستی اذعان به شتاب در برنامه اتمی ایران می کند، به طوری که این رژیم ایجاد یک موج، یا "رانش الکترومغناطیسی" Impulsion electromagnetique را حق طبیعی خود می داند.
در مقابل، کارشناس اسرائیلی "اوزی روبین" که در طراحی سپر ضدموشک اسرائیل شرکت داشته، می‌گوید که "استفاده از انفجار اتمی در این مورد ممکن نیست". به عقیدۀ او برای به وجود آوردن یک رانش یا یک موج الکترومغناطیسی راه‌های دیگری هست و می‌توان این کار را در سطح زمین انجام داد.
مقام های رژیم صهیونیستی در فکر ایجاد هرگونه اختلال در برنامه اتمی ایران از روش های نظامی گرفته تا روش های غیرنظامی هستند و به گفته مقامات این رژیم همه طرح های آنها هم با پیش بینی هایی مبنی بر شکست مواجه می شود.

برچسب ها: اسرائیل ، جنگ ، مغناطیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار