تا پايان شهریور ماه امسال، مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان به عنوان شاهراه اصلی ارتباط ایران با اروپا به بهره‌برداری مي رسد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه طالبی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی با اعلام این خبرگفت: ساخت و تکمیل پایانه مرزی بازرگان به عنوان ویترین نظام، یکی از مهمترین رویکردهای کاری اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی در سال‌های گذشته محسوب می‌شد که با تلاش‌های انجام شده، مجموعه تجاری این پایانه مرزی در آستانه بهره‌برداری است.

وي با اشاره به مزايای ساخت و تکمیل مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان اظهار داشت: این اقدامات شامل روسازی بتنی مسلح با ویژگی مقاوم در برابر سایش و یخبندان با کیفیت بسیار بالا است که برای نخستین بار در سطح کشور انجام شده است.

طالبی ساخت تاسیسات زیربنایی و مستحدثات مربوطه شامل گیت‌های ورودی و خروجی، سرویس‌های بهداشتی، اتاقک برق و دیزل ژانراتور و باسکول 60 تنی 2 طرفه را از دیگر اقدامات انجام شده برای تکمیل مرحله اول مجموعه تجاری پایانه مرزی بازرگان عنوان کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های آذربایجان‌غربی با اشاره به ساخت این طرح در مساحتی بيش از 50 هزار مترمربع گفت: اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح بیش از 50 میلیارد ریال است./ب

برچسب ها: بازرگان ، ایران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.