عضو كميسيون اجتماعي مجلس با بيان اينكه مسئولان دولت باید با درایت گرانی ها را مهار کنند، گفت: مسئولان باید با قدرت و مدیریت مانع بروز مشکلات شوند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران مجتبی رحماندوست نماينده مردم تهران در مجلس در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۱ شهریور) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تأکید بر اینکه مسئولان باید با درایت گرانی ها را مهار کنند، گفت: متأسفانه مردم در زیر فشار اقتصادی له شده‌اند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید از خواب غفلت بیدار شوند، افزود: مسئولان باید بیکاری که ام‌الفساد جامعه است را حس کنند.

رحماندوست بخشی از گرانی کنونی کشور را تحریم دانست و تصریح کرد: مسئولان باید با قدرت و مدیریت مانع بروز مشکلات شوند.

وي با بیان اینکه جوانان سرمایه ملی و مهمترین علت پیشرفت کشور هستند، یادآور شد: مسئولان ما باید برای فراهم کردن ازدواج آسان و اشتغال تلاش کنند.

عضو كميسيون اجتماعي مجلس همچنين وضعیت بدحجابی کنونی جامعه را از اقدامات صهیونیست‌ها خواند و افزود: به طور حتم با اجرای قانون مصوب شورای انقلاب فرهنگی باید مانع گسترش بدحجابی در کشور شویم.

رحماندوست با اشاره به تعطیلی سفارت کانادا در ایران، گفت: این اقدام نشان‌دهنده به‌سنگ خوردن تیر دشمنان است.

وی با بیان اینکه اجلاس جنبش سران غیر متعهد موجب مالیده‌شدن دماغ دشمنان شده افزود: هم اکنون منشور غیر متعهدها از کلام رهبری جاری می شود.

این نماینده مجلس نهم، ریاست ایران بر جنبش غیر متعهدها  تغییر معادلات جهانی را به دنبال دارد، گفت: به طور حتم در آینده شاهد تغییرات در عرصه بین‌الملل هستیم.

انتهاي پيام/س2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.