مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از پخش صدای اذان در مناره های مصلی در هفته آینده خبر داد .

 

 حجت‌الاسلام حسین اژدری در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان به تغییر رویکرد مدیریتی طرح مصلی اصفهان اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این موضوع تکمیل این طرح نیز با شتاب بیشتری دنبال می‌شود و مصلی اصفهان پس از 17 سال به بار می‌نشیند.

وی با بیان اینکه در طول 17 سال گذشته مصلی اصفهان تنها 27 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: استاندار اصفهان قول داده است که تا پایان سال جاری کمک‌های مالی برای تکمیل این پروژه از سوی مدیریت استان ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه از هفته آینده اذان را از مناره‌های مصلی اصفهان در سطح شهر پخش می‌کنیم و پخش اذان از مناره‌های مصلی، تکمیل این طرح را به اصفهانی‌ها نوید می‌دهد، بیان داشت: اصفهانی‌ها با شنیدن صدای اذان از مناره‌های مصلی به بهره‌برداری کامل از این طرح در آینده‌ای نزدیک امیدوار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مدیریت جدید حاکم بر مصلی با جدیت به دنبال تکمیل این طرح است، افزود: همچنین رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز برای تسریع روند اجرایی مصلی اصفهان قول داده است که در صورت تصویب در شورای شهر مبلغ 10 میلیارد تومان از سوی شورا برای تکمیل این طرح اختصاص داده می‌شود.

اژدری با بیان اینکه 17طرح الحاقی به مصلی اصفهان وجود دارد و درصدد هستیم که از مشارکت تمام مردم برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه استفاده کنیم، تاکید کرد: مصلی اصفهان از جمله پروژه‌های مهر ماندگار به شمار نمی‌رود و در حال حاضر تمام مسئولان استان برای تکمیل هر چه سریع‌تر این طرح تلاش می‌کنند/ع.

برچسب ها: اصفهان ، شنیدن ، صدای ، اذان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.