نمايش "مخمصه" با توجه به وعده‌هايي از سوي معاونت هنري مبني بر قرارگيري در بسته حمايتي اين مركز متاسفانه تنها با يك تنخواه كم روبرو شد.

خير الله تقياني پور، كارگردان تئاتر كه اثر نمايشي "مخمصه" را تا جمعه 17 شهريور در كارگاه نمايش تئاتر شهر اجرا كرد،‌ در خصوص اين نمايش و شرايط اجرايي كه داشت به خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: ما اين اثر نمايشي را به مدت سه هفته اجرا كرديم كه در واقع يك هفته بيشتر از آن چه بايد به ما اجرا دادند.
وي افزود: در سالني كه ظرفيت آن 40 نفر است، در كل از 1000 نفر پذيرايي كرديم و اجراها در كل خوب بودند.
تقياني پور تصريح كرد: اين نمايش كه به نوعي از ديد برخي ، اثري مذهبي و شعاري بود، اما تماشاچياني كه از اثر ديدن كردند با چنين نمايشي روبرو نشدند زيرا "مخمصه" كليشه‌هاي مذهبي را شكسته بود و به نوعي متفاوت با تماشاگران خود ارتباط برقرار كرد.
اين كارگردان در خصوص وضعيت حمايتي و قرار دادي نمايش اظهار كرد: اين اثر برگزيده جشنواره رضوي بود و قرار بود از سوي معاونت هنري آن را در بسته حمايتي قرار دهد اما با شرايط مطلوبي در اين زمينه روبرو نشديم.
اين كارگردان بيان داشت: متاسفانه تنخواه بسيار كمي كه ما براي اين نمايش دريافت كرديم مساوي با قرار داد تيپ حتي 2 تن از بازيگران نمايش نيز نمي‌شود و اين مسئله بسيار تاسف انگير است.
شايان ذكر است، "مخمصه" جمعه 17 شهريور به اجراي خود در كارگاه نمايش تئاتر شهر پايان داد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.