فرزندان شاهد و ایثارگر میدان‌دار اصلی در اداره امور جامعه و بردوش کشیدن بار امانت و پاسداری از میراث گران‌قدر شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان امام جمعه زنجان گفت: امروز در تمام عرصه‌ها استکبار جهانی با تمام قوا در برابر تمامیت اسلام ایستاده است و تکلیف ما نیز ایستادگی است.

حجت‌الاسلام خاتمی افزود: دیروز ایستادگی مردم ما پشت خاکریزها و مقابل بعثیان بود و امروز این جنگ ادامه دارد و استراتژی دشمن هنوز نابودی انقلاب اسلامی است و تنها تاکتیک است که تغییر کرده است. همچنین وظیفه امروز ما در ایستادگی در برابر دشمن، ریزه‌خواری سفره گسترده شهدا و تبیین خطرات برای نسل جوان است.

وی تصریح کرد: عوامل متعددی در این 33 سال، انقلاب اسلامی را در ایستادگی در برابر استکبار یاری کرده‌اند که مهم‌ترین آن‌ها خون طاهر شهدا، خلوص و صفای پیروان ولایت، رهبری ولی‌امر مسلمین و در نتیجه این سه مورد، نصرت پروردگار باری‌تعالی است.

امام‌جمعه زنجان ادامه داد: سران بسیاری از کشورهای استکباری تلاش کردند شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد را تبدیل به جنگی دیپلماتیک برای ایران کنند، ولی امروز معترف‌اند که اجلاس شانزدهم، مهم‌ترین اجلاس از نظر کمی و کیفی بوده است.

در ادامه فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز عنوان کرد: امروز که شهدا در جمع ما نیستند بر تمام وارثان خون آن بزرگان واجب است فرهنگ شهادت را گسترش دهند و تلاش کنند حیات جاودانه و حضور دایم شهیدان در عرصه زندگی اجتماعی احساس و فضای جامعه آکنده از عطر شهادت و ایثار شود.

شرفی خاطرنشان کرد: ایثارگران و خانواده شهدا باید در حوزه حرمت و جایگاهی رفیع قرار گیرند./س

برچسب ها: فرزندان ، شاهد ، پاسداری ، میراث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.