شهرکرد /

سرانجام ظالمان و مقابله كنندگان با دین خدا، نابودی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهركرد، در اجتماع راهپیمایان و نمازگزاران جمعه شهركرد در اعتراض و محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص)، تأكید كرد: اقدام افراطیون آمریكا در هتك حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، حركت و عملی وقیحانه و زشت است كه باعث رنجش تمامی ملت ها و پیروان ادیان توحیدی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :
حجت الاسلام دکتر امیرقلی جعفری تصریح كرد: این گونه اقدامات، در راستای اسلام ستیزی بوده و هراس دشمنان اسلام از گسترش و توسعه اسلام در كشورهای غربی مشهود است، به همین دلیل، دست به این گونه حركات وقیحانه و بی شرمانه می زنند.

به گفته وی؛ دشمنان دین بدانند كه این اقدام نفرت انگیز و موهن، موج اسلام خواهی را بیشتر، و نفرت از شیطان صفتان را در پی دارد.

حجت الاسلام جعفری، با اشاره به محكومیت این اقدام ضد اخلاقی از سوی آزادی خواهان سراسر دنیا، افزود: براساس وعده الهی و گواه تاریخ، سرانجام ظالمان و مقابله كنندگان با دین خدا، نابودی است.

نمازگزاران جمعه سراسر استان چهارمحال و بختیاری، در راهپیمایی كه از محل مصلاهای نمازجمعه در سطح این استان برگزار شد، خشم و انزجار خود را نسبت به اهانت به مقدسات توحیدی و هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر مكرم اسلام (ص)، از سوی برخی از افراطیون آمریكایی، به نمایش گذاشتند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.