رئيس قوه قضاييه با صدور پيامي اقدام موهن اخير عليه ساحت مقدس حضرت محمد (ص)پيامبر بزرگ اسلام را محکوم کرد و خواستار واکنش سازمان‌هاي بين‌المللي و مجامع اسلامي شد.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، به نقل از اداره کل روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه رئيس قوه قضاييه با صدور پيامي اقدام موهن اخير عليه ساحت مقدس حضرت محمد (ص)پيامبر بزرگ اسلام را محکوم کرد و خواستار واکنش سازمان‌هاي بين‌المللي و مجامع اسلامي شد.

متن کامل پيام رئيس قوه قضاييه به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم.
 
يکبار ديگر دست پليد استکبار از آستين صهيونيسم بين الملل به بهانه آزادي بيان و عقيده بيرون آمد و قلب مسلمانان و موحدان عالم را جريحه دار کرد.
 
هر چند بي حرمتي به ساحت مقدس انبيا الهي،  خصوصا پيامبر اعظم  اسلام حضرت محمد(ص) براي اولين بار نبوده، ليکن در اين مقطع از زمان که  بيداري اسلامي منطقه و بلکه جهان را فرا گرفته است،عواقب اين اقدام موهن درس بزرگ و فراموش نشدني به استکبار جهاني و اذناب آن خواهد داد.
 
دولت آمريکا نيز نمي تواند به بهانه آزادي بيان اززير بار مسئوليت اين اقدام غير قابل گذشت شانه خالي کند.
 
همگام با حرکت عظيم امت اسلامي در سراسر جهان، بر مجامع جهاني خصوصا تشکل‌هاي بزرگ اسلامي و بالاخص سازمان کنفرانس اسلامي است که از قافله امت اسلام عقب نمانده و به وظيفه شرعي و انساني خويش در دفاع از اسلام و مسلمين گام اساسي بر دارند.
 
صادق آملي لاريجاني.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار