مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام در بيانيه‌اي آورده است: تمامي دولت‌هاي اسلامي به منظور تأديب دولت آمريکا سفارتخانه‌‌هاي اين کشور را براي مدتي تعطيل و پس از عذرخواهي رسمی و مجازات مسببين اين اهانت‌ها بازگشايي کنند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، مجمع اتحاد دانشجويان جهان اسلام با صدور بيانيه‌اي انتشار فيلم موهن به ساحت مقدس پيامبر اکرم(ص) را محکوم کردند که متن اين بيانيه به شرح ذير است:
 
بسمه تعالي

1433 سال پيش زماني كه مردم شبه جزيره عربستان گرفتار پرستش سنگ و موجودات بيجان و غرق در جاهليت بودند، پرودگار، رحمت للعالميني به نام حضرت محمد مصطفي(ص) را به سوي جهانيان فرستاد، كه در بندبند كلام و كتابش، مهر و محبت و پيشرفت تمدن انسان ساز جاي داشت و از همان زمان جاهلان، همانند پيامبران قبل از ايشان چون عيسي(ع)، موسي(ع)، نوح(ع)، ابراهيم(ع) و...، با اهانت و جسارت، صدمات جسمي و روحي و حتي كشتن ياران ايشان قصد در متوقف كردن رشد يكتاپرستي و برابري و برادري انسان ها را داشتند ولي وعده خداوند متعال در یاری صابران و استقامت کنندگان در راهش به تحقق پيوست.

پس از سال‌ها كه دشمنان يكتاپرستان به هر نحوي با توهين و جسارت به پيامبران الهي، علي‌الخصوص حضرت محمد مصطفي(ص)، به زعم باطل خود سعي در خاموش كردن اين نور الهی داشتند،  بار دیگر شاهد گستاخي جديدي هستيم كه با توجه به هويت فرد کارگردان فیلم، حمايت مالي صهيونيست‌ها و حمايت دولت جنايتكار آمريكا از وي به نام آزادي بيان بايد گفت كه متهم اصلي اين ماجرا رژيم صهيونيستي و آمريكا هستند كه با حمايت‌هاي خود احساسات مسلمانان و آزاداگان جهان را به بازی می‌گیرند.

كساني مدعي آزادي بيان هستند كه خواستار اعدام و مجازات ساموئل آسانژ موسس ويكي‌ليكس به جرم انتشار فيلم جنايات سربازانشان در عراق هستند و در كشورهايشان تحقيق در خصوص افسانه هولوكاست ممنوع بوده و حتي اجازه تحقيق و استفاده از اطلاعات موسسات دولتي در خصوص حادثه 11 سپتامبر را نمي دهند، و هنوز شبهات زيادي در خصوص دست داشتن رژيم صهيونيستي و مطلع بودن دولت وقت آمريكا از اين واقعه كه بيشتر شبيه فيلم‌هاي هاليوودي بود، وجود دارد.

حادثه 11 سپتامبر بهانه‌اي بود براي لشكركشي غرب به عراق و افغانستان، كشتار هزاران انسان بي‌گناه و ميلياردها دلار هزینه براي جهانيان كه با آن خواستند اسلام ناب محمدي را محو و به جاي آن سلک و منش وهابیت كه دست در دست خودشان دارد را به عنوان اسلام ناب و حقیقی به جهانيان معرفی كنند. ولي غافل از اينكه مكر خداوند متعال بالاترين مكر است و ايجاد فضاي اسلام هراسي سبب گشت تا آزادگان جهان به بررسي و تحقيق در خصوص اسلام بپردازند و با توجه به گرايش فطرت انسان به سوي خداوند متعال روز به روز به تعداد پيروان دین مبین اسلام افزوده گردد.

اوج گرفتن بازگشت مسلمانان در كشورهاي اسلامي به اسلام ناب با وقوع بیداری اسلامی، گرايش غيرمسلمانان به اسلام در سالهاي اخير و افزایش اعتراضات مردمی در کشورهای غربی نسبت به حاکمیت نظام سرمایه داری که براساس زيرپاگذاشتن انسانيت و نابرابري انسان ها پايه گذاري شده است، سبب گردیده حاميان زر و زور جهانی خود را در مقابل موج عظيمی از انسان های عدالت خواه درسراسر جهان ببيند و براي جلوگيري، انحراف يا حتي كاهش سرعت اين موج از هر ابزار و فرصتی استفاده کنند.

لذا ما دانشجويان جهان اسلام ضمن حمايت از موج بيداري اسلامي و محكوميت گستاخي صهيونيست‌ها و دولت آمريكا در حمايت از فيلم موهن به پيامبر گرامي اسلام:

1-    از تمامي دولت ها، بازرگانان، علما، انديشمندان، مسلمانان و آزادگان جهان درخواست داريم به روابط پنهان و آشكار خود با رژيم منحوس صهيونيستي كه به بیان وزيرخارجه اين رژيم همچون روسپي است، پايان دهند و تمام تلاش خود را براي اثبات حقانيت و مظلوميت ملت فلسطين به كار ببندند.

2-  از تمامي دولت‌هاي اسلامي خواهشمنديم سفارتخانه‌هاي آمريكا در كشورهايشان را به منظور تاديب دولت آمريكا كه با حمايت از توهين‌هاي مكرر به  نمادها و مقدسات اسلامی توسط برخي شهروندان و گاهاً نظاميانش که سبب افزايش اينگونه اهانت‌ها شده را  براي مدتي تعطيل و پس از عذرخواهي رسمی و مجازات مسببين بازگشايي نمايند.

3-  از كليه مردم، دولت‌ها، بازرگانان، علما، انديشمندان، مسلمانان و آزادگان جهان درخواست داريم، اقدام به تحريم كليه كالاهاي آمريكايي نمايند تا كمر اقتصاد دولت گستاخ و جنايتكار آمريكا
كه عذرخواهي در ادبيات و ديپلماسيش جايي ندارد و به جاي ابراز پشيماني، مسلمانان معترض را وحشي مي خواند، شكسته شود و سبب عبرت  دیگر مروجان اسلام هراسی گردد.

4-    از تمامي مسلمانان و آزادگان جهان كه با اين اهانت قلبشان به درد آمده است خواهشمنديم اقدام به روشنگري در خصوص زندگي حضرت رسول اكرم(ص)، حقايق اسلام ناب محمدي و تفاوت آن با اسلام آمريكايي و نگرش وهابی به مفاهیم اسلامی نمايند.

5-    از جامعه هنري اين انتظار می رود كه آثاري در شأن حضرت محمد مصطفي(ص) خلق نمايند تا جهانيان با اين شخصيت مهربان و انسان ساز بيش از پيش آشنا گردند.

6-    يكي از حقوق فرزندان بر گردن والدين نامگذاري آنها با اسم هاي نيكوست و چه نامي زيباتر از نام فردي كه بهترين اخلاق ها را داشت پس شایسته است در سال جاري فرزندان خود را به نام زیبای محمد مزين نمايیم.

إِذا جاءَ نَصْرُ اللَّهِ وَ الْفَتْحُ(1) وَ رَأَيْتَ النَّاسَ يَدْخُلُونَ في‏ دينِ اللَّهِ أَفْواجاً(2)فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَبِّکَ وَ اسْتَغْفِرْهُ إِنَّهُ کانَ تَوَّاباً(3)
انتهاي پيام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار