عضو حزب اعتماد ملي گفت: جريان اصلاحات داراي تاكتيك،‌ استرات‍ژي و برنامه مشخص در حوزه‌هاي مختلف سياسي،‌ فرهنگي، اقتصادي و سياست خارجي نيستند.

محمود رئوفي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران،‌ با اشاره به عدم وجود شكل ساختاري در ميان اصلاح‌طلبان گفت: اين ناهماهنگي از همان سال 76 وجود داشت اما در دوره دوم شدت پيدا كرد و هم‌اكنون مي‌بينيم كه اعضاي اين جريان داراي تاكتيك،‌ استرات‍ژي و برنامه مشخص در حوزه‌هاي مختلف سياسي،‌ فرهنگي، اقتصادي و سياست خارجي نيست.

عضو حزب اعتماد ملي در ادامه به ادعاي نابجاي برخي اصلاح‌طلبان براي عدم حضور در انتخابات گذشته اشاره كرد و افزود: برخي افراد اصلاح‌طلب هستند كه ادعاي رهبري اين جريان را مي‌كنند و اين مسئله به اين خاطر است كه شرايط كنوني به گونه‌اي است كه سازمان،‌ نهاد و گروه مؤثري براي اصلاحات وجود ندارد و اين در حاليست که دو حزب اصلاح‌طلب لغو امتياز شده و مابقي آنها نيز برد ملي ندارند.

وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا حضور برخي از چهره‌هاي فتنه‌گر 88 در زندان، دليلي بر آزاد نبودن انتخابات آتي مي‌شود؟ گفت: بعضي اصلاح‌طلبان اين موضوع را مطرح مي‌كنند كه به نظر من اصلا اين موضوعات ارتباطي با يكديگر ندارند و اگر اصلاح‌طلبان مي‌خواهند اين زندانيان آزاد شوند، بايد از طريق انتخابات وارد عمل شوند و به صورت قانوني اقدام كنند.

عضو حزب اعتماد ملي گفت: در زمان هاشمي اين بحث مطرح بود كه مي‌گفتند عاليجناب سرخپوش، خاكستري عمل مي‌كند و الان درباره خاتمي نيز همين انتقاد صدق مي‌كند.

رئوفي ادامه داد: خاتمي چه در دوره اصلاحات و چه بعد از آن فرد شفافي نبوده و البته دلايلي هم داشته‌اند كه منطقي بوده است ولي با اين حال اين نوع عملكرد وي به خود او ضربه خواهد زد.

وي به قضيه شركت خاتمي در انتخابات مجلس اشاره كرد و گفت: خاتمي موظف بود كه در انتخابات شركت كند و اين انتقاد به او وارد نيست كه چرا پاي صندوق رأي رفت اما نبايد قبل از آن اعلام مي‌كرد كه تحت شرايط خاصي حاضر به شركت در انتخابات است.

انتهاي پيام/
برچسب ها: رئوفی ، اعتماد ملی ، خاتمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار