"شيش تايي ها" عنوان برنامه اي به تهيه كنندگي "حامد جواد زاده" است كه از اول مهر روي آنتن مي رود.

"حامد جواد زاده" تهيه كننده اين برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: در "شيش تايي ها" قرار است دغدغه ها، مشكلات و مسائل مربوط به يك نوجوان نسل امروز سال 2012، كه انواع تكنولوژي روز دنيا در دسترس او است را مور بحث و بررسي قرار گيرد.
وي ادامه داد: در كل مي توان گفت اين برنامه تصوير گر يك نوجوان مهين پرست مسلمان است.
جواد زاده تصريح كرد:" شيش تايي ها" سعي دارد متناسب با موضوع و روند برنامه دخترانه و پسرانه شود.
وي بيان كرد: "شيش تايي ها" از آيتم هاي متنوع و جذابي تشكيل شده كه از جمله آن ها مي توان به آيتم: 6 دونگ، شوخي با راديو 7، نوجوان مرفه اشاره كرد.
وي ادامه داد: آيتم طنز "رومن حساب نكن" قرار است به صورت طنز كاراكتريه بچه تنبل را به تصوير كشد.
همچنين آيتم "دانستني" ها نيز از حضور نوجوان هايي كه نابغه نيستند و در عين حال موفق هستند بهره مي برد در واقع هدف از ساخت اين آيتم اين است كه نوجوانان را در راستاي داشتن تلاش بيشتر و همچنين تكيه بر خودشناسي و اعتماد به نفس براي رسيدن به موفقيت راهنمايي كند.
اين تهيه كننده اظهار داشت: مهمانان اين برنامه متناسب با نيازها و مسائل مربوط به نوجوانان انتخاب مي شوند جواد زاده افزود: در هفته اول پخش اين برنامه سعي داريم برنامه هاي موفق شبكه هاي مختلف تلويزيون مورد بحث و بررسي قرار دهيم.
وي اذعان داشت:" مجتبي آذري"( كارگردان هنري)،"نرگس فتحي" (سرپرست نويسندگان)،"هادي خرسند" (مدير توليد)،" مهدي صالح پور" (مسئول خبر و اطلاعات روز برنامه )،"علي پيله ور" (تدوين) "شيش تايي ها" را بر عهده دارند.
وي خاطر نشان كرد: برنامه گفتگو محور تركيبي "شيش تايي ها" با برخودار بودن از تيتراژ خاص و نو با اجراي "عبدالله روا" و فاطمه شاه حسيني" تقديم مخاطبان خواهد شد.
گفتني است اين برنامه از اول مهر همزمان با فرا رسيدن سال تحصيلي هر روز به جز جمعه ها راس ساعت 18:30 بعد از ظهر به مدت 40 دقيقه از گروه نوجوان شبكه 2 سيما روي آنتن مي رود./م
برچسب ها: تلویزیون ، رادیو ، مسلمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
مريم و معصومه
۱۱:۵۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۱
از برنامه خوبتان تشكر مي كنيم لطفاوقتش رو زياد كنيد
آخرین اخبار