نقاشي هاي ديواري سطح شهر تهران نيازمند تقويت و بازسازي است

اسماعيل افراشته هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگار بخش تجسمي باشگاه خبرنگاران درباره نقاشي هاي ديواري سربعدي گفت: در فضاي شهري در كشورمان نقاشي ديواري رونق بسياري پيدا كرده است.
وي در ادامه گفت: در سالهاي اخير نقاشي ديواي در قالب طرح هاي سه بعدي در كشورمان بسيار رايج شده است.
 افراشته اظهار داشت: مردم با نقاشي ديواري آشنايي زيادي دارند و ارتباط خوبي برقرار مي كنند.
وي در ادامه گفت: تامل بيشتر مردم بر روي نقاشي هاي ديواري سه بعدي بسيار بيشتر است چرا كه به نوعي زمان و به عبارتي واقعي تر به لحاظ تصويري است.
اين نقاش  در ادامه خاطر نشان كرد: سازمان زيباسازي شهرداري نيز در سالهاي اخير به نقاش هاي ديواري و سفارش آن به هنرمند توجه ويژه اي داشته است.
وي در ادامه گفت: افزايش نقاشي هاي ديواري سه بعدي باعث افزايش فرهنگ ديواري مردم در فضاي شهري خواهد شد.
افراشته اظهار داشت: نقاشي هاي ديواري نقش تعيين  كننده اي را نيز در گرافيك شهري دارند در حقيقت چهره شهر با گسترش نقاشي ديواري متفاوت تر خواهد شد.
وي تصريح كرد: با توجه به اينكه نقاشي ديواي به شيوه سه بعدي چند سالي رواج پيدا كرده و اغلب هنرمندان نقاشي هاي ديواري را ترجيح مي دهند سه بعدي ارائه دهند بنابراين كلي دچار ضعف هستيم.
وي گفت: پيش از اين نقاشي هاي ديواري كه عمده آنها بر روي ديوار اجرا مي شد و به ندرت به شيوه سه بعدي صورت مي گيرد و اين در حالي است كه در چند سال اخير نقاشي ها سه بعدي شده اما اجراها چندان مطلوب نيستند.
وي در ادامه خاطر نشان كرد: بخش نقاشي ديواري سه بعدي نيازمند بستر سازي و تقويت و البته تجربه بيشتري هستيم.
وي در ادامه گفت: در صورت توجه بيشتر به نقاشي هاي ديواري سه بعدي مي توانيم شاهد تحول بيشتر در شهر با اين نوع نقاشي ها باشيم./م
برچسب ها: نقاش ، افراشته ، تجسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غزال
۱۳:۱۲ ۰۲ مهر ۱۳۹۱
چگونه می توانم طرح هایم را بفرستم برای نقاشی دیواری
آخرین اخبار