دبیر کل حزب الله لبنان گفت اهداف تولید کنندگان فیلم موهن علیه مسلمانان و مسیحیان به شکست انجامید.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه المنار، سید حسن نصرالله در سخنرانی خود که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود، تاکید کرد: ساخت این فیلم موهن، عمدی بوده است.

 تولید کنندگان این فیلم فکر می کردند مسلمانان با مشاهده این فیلم به مقدسات مسیحی حمله می کنند و مسیحیان نیز واکنش نشان می دهند و این مسئله باعث کشتار وسیع میان مسلمانان و مسیحیان می شد ولی این هدف محور صهیونیستی-امپریالیستی محقق نشده است.

دبير كل جنبش حزب الله لبنان امشب در سخنان مهمی، با خطرناك توصیف کردن رويدادهاي اخير، آن را به مثابه جنگ عليه اسلام دانست و گفت: سكوت در برابر اهانت به رسول الله (ص) خطري است كه امروز جهان اسلام را تهديد مي كند.


دبير كل حزب الله لبنان در سخنان خود، دفاع از رسول الله (ص) را دفاع از مقدسات، انبياء و اديان آسماني دانست و خاطرنشان كرد: ايجاد فتنه ميان مسلمانان و مسيحيان جهان، هدف اصلی دشمنان از تكرار اهانت به مقدسات است و اين بار مسيحيان  براي پيشبرد اهداف دشمنان ، وسيله قرار داده شده اند.

نصر الله گفت: خشم ملتها از فيلم موهن به مقدسات اسلامي متوجه آمريكا - و نه مسيحيان- است و نبايد کسی در دام فتنه گرفتار شود.

دبير كل حزب الله لبنان تاكيد كرد: بايد آمريكا به سبب پخش اين فيلم توهين آميز مجازات شود.

نصرالله در ادامه افزود: دولت آمريكا به بهانه آزادي بيان اعلام مي كند كه اقدامي عليه عاملان ساخت و پخش اين فيلم صورت نخواهد داد، حال آن كه صاحبان ديدگاه ضد صهيونيستي از سوي آمريكا مجازات مي شوند كه اين امر دال بر مواضع دوگانه آمريكا در قبال آزادي بيان است.

سيد حسن نصر الله افزود: آيا مسلمانان حق ندارند از  قانوني مشابه قانون مجازات منكرين هولوكاست برخوردار باشد؟

دبير كل حزب الله لبنان تاكيد كرد بايد براي جلوگيري از چنين اقدامهاي توهين آميزي تلاش كرد و فتوي امام خميني (ره) درخصوص نويسنده كتاب آيات شيطاني، عامل بازدارنده اي براي تكرار نشر چنين كتابي شد.

سيد حسن نصر الله افزود بايد براي صدور قانون بين المللي  و لازم الاجراي منع توهين به اديان آسماني و انبياء تلاش كرد.


برچسب ها: لبنان ، فیلم ، پیامبر ، موهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار