امام جمعه گچساران گفت: بزرگترین هدف مسوولان اجرایی باید ایجاد رضایتمندی قشر ضعیف جامعه و آحاد مردم باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج حجت الاسلام سید'امین الله حجازی' در جلسه هفتگی اخلاق مدیران گچساران افزود: در نظام جمهوری اسلامی تقویت اعتماد و رضایتمندی مردم در خدمت به همه قشرهای جامعه است و این خواسته اصلی بنیانگذار جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری بوده و است.
وی با اشاره به اینكه مسوولان اجرایی نباید حقایق را كتمان كنند ابراز داشت: مدیران و دست اندركاران باید نقاط ضعف و قوت خودشان را بشناسند و در یك تعامل همگانی و به دور از جناح بازی سیاسی حركت كنند.
امام جمعه گچساران اظهار داشت: مشكلاتی كه اكنون در سایه تحریم اقتصادی دشمن وجود دارد و ضعف‌هایی است و برخی از مسوولان رده پایین مشاهده می شود.
حجت الاسلام حجازی تصریح كرد: ضعف های ناخواسته برخی از مسوولان اجرایی موجب مخدوش شدن اعتماد مردم می‌شود و مدیران اجرایی اگر صادقانه و بدون جناح بازی سیاسی خدمت كنند اعتماد مردم افزایش می یابد.
وی با اشاره به اینكه تغییر دادن توان اجرایی بدون اراده و اعتماد به نفس امكان پذیر نیست افزود: انسان بدون اراده و انگیزه هرگز به مقصد نمی رسد.
امام جمعه گچساران اظهار داشت: انسان با تلاش و استعانت از خدای بزرگ قادر است تحول را در خود ایجاد كند و با همت بلند به جایگاه واقعی خود برسد./س
برچسب ها: رضایتمندی ، قشر ، ضعیف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.