مهدي يراحي خواننده پاپ كشور تا اواخر امسال آلبوم امپراطور را روانه بازار خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه راديو و تلوزيون باشگاه خبرنگاران، بامداد روز چهارشنبه 29 شهريور ويژه برنامه شهريور ويژه برنامه جنگ راه شب كه در شب هاي فصل تابستان مهمان خانه هاي مردم است با اجراي هومن حاجي عبداللهي در شبكه تهران به روي آنتن رفت.
موضوع بامداد روز چهارشنبه جنگ راه شب غرور بود داريوش ارجمند بازيگر سينما و تلويزيون و مهدي يراحي خواننده از مهمانان بامداد روز چهارشنبه جنگ راه شب بودند.
داريوش ارجمند بازيگر سينما و تلويزيون با حضور در برنامه راه شب از فعاليتهاي كاري خود گفت: چند كار به من پيشنهاد شده كه هنوز به طور دقيق قطعي نشده و قرار است كه دنباله‌ي ستايش ساخته شود كه در حال حاضر نويسنده آن در حال نگارش فيلم نامه ستايش است.
وي در خصوص موضوع برنامه تحت عنوان غرور عنوان كرد: كاري كه يك فرد انجام مي‌دهد اگر موجب سرافرازي شود بهتر از اين است كه موجب غرور شود.
وي افزود: غرور زماني خوب است كه به يك جامعه غرور ببخشي يعني اينكه يك خمودگي را  تبديل به سرافرازي و نشاط كنيم مثل قهرمانان ملي ما كه براي كشور غرور به ارمغان آوردند.
ارجمند ادامه داد: غرور به هيچ عنوان خوب نيست چرا كه حاصلي كه در انسان به جا مي‌گذارد بد است.
مهدي يراحي خواننده با حضور در اين برنامه در خصوص آينده كاري خود گفت:در حال آهنگسازي و تنظيم آلبوم جديدم تحت عنوان امپراطور هستم شعرها و ملودي ها ساخته شده و تا آخر امسال روانه بازار خواهد شد.
جنگ راه شب ويژه برنامه اي است كه در شب هاي فصل تابستان هر شب بجز پنج شنبه ها با اجراي هومن حاجي عبداللهي و تهيه كنندگي محمود محمودي از شبكه تهران به روي آنتن خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.