نماینده ولی فقیه و استاندار گیلان با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: ماه مهر آغاز دستیابی به آگاهی و دانایی دانش‌آموزانی است که می‌خواهند خود را به علم و ایمان مجهز کنند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران،  در بیانیه آیت‌الله زین‌العابدین قربانی و کیهان هاشم‌نیا به مناسبت آغاز بازگشایی مدارس و اول مهر آمده است: میلیون‌ها دانش‌آموز با آغاز مهر ماه شکفتن گل‌های دانش به شوق دستیابی به آگاهی و دانایی راهی مدارس می‌شوند تا برای خدمت به ایران اسلامی با یاری گرفتن از دانای کل خود را به دوبال علم و ایمان مجهز کنند.

این بیانیه می‌افزاید: امروز ایران اسلامی به مدد دانشمندان جوانش ثابت کرده که با وجود تمام تهدیدات، کارشکنی‌ها و فشارهای مختلف در سال‌های متمادی گذشته در حوزه‌های مختلف علوم انحصاری از پیشرفت‌های خیره‌ کننده‌ای برخوردار بوده است و در این زمینه با راهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و خلف صالح ایشان به کشوری الهام‌بخش و الگو ساز تبدیل شده است.

در ادامه بیانیه ذکر شده است: از این‌رو به جرأت می‌توان گفت در چنین شرایطی ایران عزیز و جهان اسلام به اندیشه پویا و شخصیت والای دانش‌آموزان با استعداد این سامان چشم امید دوخته است.

قربانی و هاشم‌نیا در بیانیه خود آورده‌اند: اینجانبان امیدواریم سال تحصیلی جدید با عنایت پروردگار و توجهات امام عصر (عج) نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر برای فرزندان میهن اسلامی ما باشد که راه کسب علم و معرفت‌آموزی را با تلاش‌های معلمان شریف، متعهد و دلسوز می‌پیمایند./ج1

برچسب ها: رشت ، ایمان ، اندیشه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.