مرد شماره دو رژيم معمر قذافي درباره سرنوشت امام موسي صدر اظهار بي‌اطلاعي کرد و گفت فقط دو افسر ليبيايي از سرنوشت او مطلع‌ هستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از العربيه، "عبدالسلام جلود" در گفتگوي اختصاصي با شبکه تلويزيوني العربيه درباره ناپديد امام موسي صدر در ليبي و اطلاعاتش در اين باره گفت: درباره موسي صدر چيزي نمي دانم. او در مراسم ملي به ليبي آمد که هيئت‌هاي مختلف نظامي و غير نظامي و مردمي به ليبي مي آمدند. يکي از مسئولان اين مراسم "محمد شحاته" بود که وي خود بر هيئت‌ها و برگزاري مراسم نظارت داشت.

وي گفت: اگر او در چارچوب يک سفر عادي به ليبي آمده بود ممکن بود من مطلع شوم ، اما وي در چارچوب شرکت در مراسم پيروزي به ليبي آمد.

جلود گفت: من از آمدن او اطلاع نداشتم و زماني خبر آن منتشر شد با مدير مرکز تحقيقات (بازرسي) تماس گرفتم و درباره خبرها و شايعات موجود از وي پرسيدم که او نيز اظهار بي اطلاعي کرد. فقط دو افسر ليبيايي مي دانند که چه بر سر امام موسي صدر آمد و آنها نيز در طرابلس در بازداشت بودند.

وي گفت: به من گفتند که امام موسي صدر در زندان به صورت طبيعي جان باخته است و من سال وفات او را نيز نمي دانم. قذافي از سخن گفتن درباره موضوع امام موسي صدر خودداري مي کرد و با هيچ کسي در اين باره سخن نمي گفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار