نماينده مردم ‌تبريز‌، آذر شهر و اسكو گفت: جشن‌های ميلاد رضوی بستری مؤثر و مناسب برای عرضه معارف دينی و مذهبی برای جهانيان است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از ستاد خبری جشن‌های ميلاد رضوی، محمداسماعيل سعيدی با اشاره به برگزاری جشن‌های ميلاد رضوی‌ اظهار كرد: حضرت رضا(ع) قبله آمال ملت ايران است، ‌لذا برگزاری اين جشن‌ها هر ساله پرشورتر و با ‌استقبال گرم مردم روبه رو می‌شود و مسئولان بايد در اين جشن‌ها از سخنوران خطيبان برای معرفی معارف دينی استفاده كنند.

وي در ادامه افزود: مبلّغان و سخنورانی‌كه ‌در جشن‌های ميلاد رضوی با نام حضرت‌رضا(ع) به شهرهای ديگر می روند بايد نفوذ كلام كافی برای بيان ويژگيهای حضرت‌رضا(ع) در گسترش معنويت و نورانيت در دل مردم ولايت مدار به خصوص جوانان غيور اين مرز و بوم داشته باشند.

اين نماينده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جوانان ايران اسلامی محب اهل بيت هستند و همچون طلای ناب در اين‌ دريای بی‌كران می‌درخشند، ‌هم اكنون دشمنان اين مرز و بوم تلاش در ‌كم‌رنگ جلوه دادن فرهنگ و اعتقادات ما دارند.

وی ‌در ‌ادامه ‌با اشاره به هجمه تبليغات دشمن اذعان كرد: ما در مقابل اين دشمن مي‌توانيم با برنامه‌ريزی منسجم وكامل با محوريت آستان قدس رضوی در ترويج معارف ناب رضوی حركت كنيم.

سعيدي با بيان اين مطلب كه در حال حاضر، دنيا در صدد انتخاب بهترين‌ها است اضافه كرد: چه انديشه‌اي بهتر از نشر مكتب و انديشه اهل بيت است. تحقق اين امر اتحاد مجامع دانشگاهي، مركزهاي فرهنگي و مسئولان را مي‌طلبد تا به صورت متمركز براي رسيدن به اين هدف تلاش كنند.

وي در پايان با اشاره به ارادت مردم اين مرز و بوم نسبت به حضرت علي‌ابن‌موسي‌الرضا(ع) پيشنهاد كرد آستان قدس رضوي خواست مجمو‌عه‌هاي فرهنگي مختلفي را در تمام شهرها و استان‌هاي كشور پايه‌گذاري كند تا از اين طريق معارف ديني را به طور وسيع به گوش و جان مردم برساند.
برچسب ها: جشن ، رضوی ، معارف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.