موضوع پرسپولیس را پیگیری می کنیم سرپرست سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: رقابت های لیگ برتر فوتبال باید با همکاری برگزار شود نفت و راه آهن سرما منت نگذارند.

غلامرضا بهروان سرپرست لیگ برتر فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این تمام هماهنگی ها برای بازی های نوجوانان آسیا و لیگ برتر فوتبال انجام شده بود ولی با آمدن مدیرعامل جدید مس کرمان این برنامه  های به هم خورد.
وی ادامه داد: اگر دو باشگاه نفت و راه آهن هماهنگی وهمکاری کنند خیلی راحت تر بازی ها در ورزشگاه تختی برگزار می شود ولی این دو باشگاه روی سر ما منت می گذارند.
بهروان در مورد رقابت های نوجوانان آسیا گفت: میزبانی رقابت های قهرمانی آسیا متعلق به تمام فوتبال ایران است پس از فدارسیون فوتبال مابقی افرادی که به فوتبال ایران ارتباط پیدا می کنند باید کمک کنند تا میزبانی به بهترین وجه برگزار شود و فوتبال مان از میزبانی این رقابت ها سربلند بیرون بیاید.
وی ادامه داد: هماهنگی ها برای برگزاری رقابت های نوجوانان آسیا درورزشگاه های دستگردی و اکباتان انجام شده است و از این پس تمام اختیارات به AFC سپرده شده است.
بهروان در مورد عدم میزبانی کیش از بازی های راه آهن تهران تصریح کرد: به طور قطعی این مسئله حتمی است که هیچ بازی رسمی از رقابت های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه کیش برگزار نخواهد شد چون این ورزشگاه صلاحیت انجام بازی های لیگ برتر را به هیچ عنوان ندارد.
وی ادامه داد: مشکلات ورزشگاه کیش زیاد است که ابتدا اتاق دوپینگ ندارد، رختکن مجهز نیست و نیاز به باز سازی دارد، چمن مرغوبیت کافی را برای بازی در این سطح را ندارد و نور این ورزشگاه اصلا در حد استاندارد نیست.  بهروان در مورد اتفاقاتی که در بازی سپاهان و پرسپولیس به زودی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بررسی می شود و پیگیر این قضایا هستیم تا مسائل روشن شود.
بهروان در پایان در مورد اظهارات مدیر عامل باشگاه صبا و گل محمدی خاطر نشان کرد: صحبت هایی که دوستان عزیزمان انجام می دهند منصفانه نیست ما به همه تیم ها کمک می کنیم تا هیچ یک متضرر نشوند و حقوق آنها به درستی داده شود و کسی از تصمیمات ما لطمه نخورد.
برچسب ها: بهروان ، راه آهن ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار