فرماندار شهرستان دماوند گفت: در میان 36 هزار دانش ‌‏آموز شهید، شهید محمدحسین فهمیده در ردیف اسطوره‏‌ های این مرز و بوم اسلامی قرار گرفت.

علی ‏رضا قاسمی‌‏ فرزاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  اظهار داشت: آن شهید بزرگوار با وجود سن و سالی کم از روحی بزرگ و الهی برخوردار بود.

وی ادامه داد: شهید محمد حسین فهمیده با اقدام سلحشورانه خود نام دانش ‏‌آموزان و فرهنگیان را برای همیشه تاریخ بر تارک زرین انقلاب اسلامی ایران نشاند.

قاسمی‏ فرزاد اضافه کرد: دانش ‌‏آموزان دماوندی باید برای توفیق در زندگی خود از شهدای فرهنگی الگوبرداری کنند.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: در هشت سال دفاع مقدس فرزندان این مرز و بوم اسلامی در میدان نبرد و به شکلی جانانه در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: 32 سال پیش در چنین روز هایی  دشمن بعثی به تحریک و تهییج مستکبران شرق و غرب حمله نظامی به ایران را آغاز کرد.

قاسمی‏ فرزاد تصریح کرد: هدف آن روز دشمنان از آتش ‌‏افروزی و تحمیل جنگ به کشور نابودی نظام مقدس اسلامی و جلوگیری از توسعه آن به سایر نقاط جهان بود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: مردم ولایی، انقلابی و شهید پرور ایران اسلامی با همه توان و اتحاد در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند تا درسی فراموش ناشدنی به سلطه ‏‌گران شرق و غرب دهند.

وی ادامه داد: در میان خیل عظیم رزمندگان سلحشور حاضر در جبهه ‏‌های حق علیه باطل دانش ‌‏آموزان نیز به چشم می‏ خوردند.

قاسمی‌‏ فرزاد اضافه کرد: آن جوانان و نوجوانان در عرصه هشت سال دفاع مقدس حماسه‏‌ های بی ‏‌بدیل بسیاری را خلق کردند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.