يک عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در واکنش به حمله و هتاکي گروه اندکي از منافقين به رامين مهمانپرست، گفت: براي آمريکا که مدعي تامين صلح امنيت جهاني است متأسفيم که قادر نيست حتي امنيت مهمانان خود را تامين کند و اين نشان داد که امريکا بسيار موقعيت شکننده دارد.

حسن کامران عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلمان باشگاه خبرنگاران، در باره هتاکي گروه اندکي از منافقين به سخنگوي دستگاه ديپلماسي کشورمان، گفت: براي آمريکا که مدعي تامين صلح امنيت جهاني است متأسفيم که قادر نيست امنيت مهمانان خود را تامين کند.

وي با بيان اين مطلب که فکر و ذکر آمريکايي‌ها اصولاً استراتژي توسعه رژيم صهيونيستي است و اين کشور چه مي‌داند که تامين امنيت چيست، اظهار داشت: اگر امريکا انصاف را درک مي‌کرد قطعا نبايد تلاش کند که گروه خشن منافقين را از ليست تروريست‌ها خارج کند.

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجه مجلس تصريح کرد: آمريکا به دنبال غارت ، چپاول و ترويج خشونت در دنياست و اينکه حمل سلاح در اين کشور آزاد است گواه ناامن بودن اين کشور براي مهمانان خارجي است.

کامران، آمريکا را کشوري دانست که تحمل شنيدن عقايد مخالف را ندارد،افزود: ما در تهران امنيت کاملي را براي نمايندگان بيش از 120 کشور جهان در تهران در جريان برگزاري نشست غير متعهدها ايجاد کرديم و از يک آزمون بزرگ سربلند بيرون آمديم و اين براي آمريکا شرم‌آور است.

وي کشور آمريکا را حامي آدم‌کش‌ها عنوان و تصريح کرد:در آينده تاريخ قضاوت خواهد کرد که آمريکا که با دبدبه و کبکبه به عراق لشگر کشي کرد اکنون قادر به تامين امنيت هيئت ديپلمات کشور ديگري نيست و از آن به عنوان نقطه‌اي سياه در آمريکا ياد خواهد شد.

وي خاطر نشان کرد: براي رژيم پر ادعاي امريکا جاي تأسف دارد که در تامين امنيت مهمانان خارجي دچار ضعف است و اين نشان داد که امريکا بسيار موقعيت شکننده دارد.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار