تیم رباتیک دانشگاه تبریز در سومین دوره مسابقات ملی رباتیک موفق به کسب مقام نخست در رشته آتش نشان شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، این مسابقات با شرکت 120 تیم دانشجویی از استان های مختلف کشور از جمله استان های آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی، تهران، زنجان، گلستان، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی به مدت دو روز در سه رشته تعقیب خط ساده، تعقیب خط ویژه و آتش نشان در مرکز آموزش علمی کاربردی خانه کارگر تبریز برگزار شد.

بر پایه این گزارش تیم رباتیک دانشگاه تبریز به سرپرستی دکتر کوزه کنانی رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر و دکتر صبحی مدیر رباتیک دانشگاه تبریز و با حضور محمد فتاحی ثانی و مهران ذابح حسین بابایی در این مسابقات حضور داشت.

تیم دانشگاه تبریز در مرحله مقدماتی با کسب بیشترین امتیاز به عنوان تیم اول به همراه 5 تیم دیگر به مرحله فینال راه یافت و در مرحله فینال قهرمان رشته آتش نشان شد.

بر پایه این گزارش در این رشته پس از تیم اکسیژن از دانشگاه تبریز، تیم کاکتوس کاشان C و تیم میکروتکنیک از تهران مقام­های بعدی را کسب کردند.

این مسابقات با هدف ارتقاء توانمندی ها و فراهم کردن بستر مناسب برای بروز خلاقیت دانشجویان ، گسترش علم و فناوری و ایجاد زمینه ارتباط صنعت و دانشگاه و ایجاد روحیه خودباوری و خودکفایی در جوانان ،ایجاد انگیزه جهت فعالیتهای علمی و تحقیقاتی دانشجویان و ایجاد بستردوره های مهارتی از سوی مرکز آموزش علمی کابردی خانه کارگر تبریز برگزار شد.

گفتنی است :از برندگان این مسابقه با اهداء تندیس مسابقه مهارتی رباتیک مرکزعلمی کاربردی خانه کارگر تبریز و جوایزی تجلیل شد./س

برچسب ها: مقام ، رباتیک ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.