در بحبوحه بحران مالي در دولت محلي منطقه لاتزيوي ايتاليا،‌ يک عضو حزب "سيليويو برلوسکني" نخست وزير سابق اين کشور روز سه شنبه به اتهام فساد مالي بازداشت شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رسمي ايتاليا ،  "فرانکو فيوريتو" رييس سابق دفتر حزب مردم آزادي در منطقه لاتزيو  توسط پليس جرايم اقتصادي ايتاليا بازداشت شده است و به منظور جلوگيري از دستکاري مدارک، همچنان در بازداشت به سر مي برد.
فيوريتو آخرين مسئول حزب سيلويو برسلوکني است که به اتهام فساد مالي بازداشت مي شود. رسوايي مالي اين حزب موجب شد هفته گذشته رييس دولت منطقه اي لاتزيو از سمت خود استعفا کند.
گفتني است فيوريتو به اختلاس يک ميليون يورو از بودجه دولت متهم شده است با اين حال اين اتهام را رد کرده است. به گفته رسانه هاي ايتاليايي فيوريتو که به پولهاي حزب دسترسي داشته است سه آپارتمان در رم در اجاره دارد. وي همچنين يک کشتي  و يک ويلا در کنار دريا و چنين خودروي لوکس و يک آپارتمان نيز در اسپانيا دارد.
رسانه هاي ايتاليايي اعلام کردند، اين رسوايي مالي مردم بحران زده ايتاليا را از نظر مالي در وضعيت نامناسبي به سر مي برند به شدت عصباني کرده است، به ويژه اينکه اخيرا نيز فاش شده است نمايندگان مجمع ملي اين کشور طي دو سال اخير حقوق و مزاياي خود را به شدت افزايش داده اند و پاداش هاي هنگفتي نيز به دولت هاي منطقه اي هم حزب خود داده اند.

برچسب ها: بین الملل ، فساد ، ایتالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار