اتفاقات انتخابات هیات فوتبال استان فارس در نوع خودش جالب و البته بی نظیر بود.


 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران:  هادی آیت اللهی در حالی در انتخابات هیات فوتبال استان فارس برنده شده که این انتخابات با توجه به مسائل خاص که در آن رخ داد و جاهت قانونی ندارد و طبق آیین نامه باید این انتخابات باطل شود.
 فدراسیون فوتبال در انتخابات هیات فوتبال استان فارس تخلف کرده است این موضوع کاملا واضح و مشخص است و نمی توان آن را رد کرد اما مدیران فدراسیون فوتبال کشورمان چه واکنشی به این اتفاق نادر و عجیب خواهند داشت؟ آیا مسولین فدراسیون فوتبال این انتخابات را باطل خواهند کرد یا با قانون شکنی انجام شده، شاهد حضور آیت اللهی به عنوان رئیس هیات فوتبال استان فارس خواهیم بود.
اگر فدراسیون فوتبال طبق قانون این انتخابات را باطل کند، دیگر بخشی وجود نخواهد داشت اما در غیر اینصورت، مجمع فدراسیون فوت بال باید خیلی سریع جلسه فوق العاده تشکیل داده و علی کفاشیان را با زخواست کند چرا که تخلفات در انتخابات هیات فوتبال استان فارس کاملا مشهود است و مجمع فدراسیون فوتبال باید به آن رسیدگی کند.
 اعضای مجمع فدراسیون فوتبال نباید اجازه چنین تخلفاتی را در گستره فوتبال بدهند چرا که فوتبال ایران به دلیل ناهنجاری های گذشته به شدت  افت کرده و اگر جلوی چنین مسائلی  در فوتبال  کشورمان گرفته شود، باید منتظر اتفاقات بسیار بد تری هم باشیم در چنین شرایطی هر کسی ساز خودش را خواهد زد و دیگر سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.
 بیایید واقعیت ها را آنگونه که هست، ببینیم و از کنار اتفاقات سر نوشت ساز در فوتبال مان اینقدر راحت و سرسری عبور نکنیم قانون باید برای همه یکسان باشد و هرکسی که تخلف کرده باشد، باید با او برخورد شود چرا که   تنها در سایه عمل به قانون است.
 که راه رشد و پیشرفت هموار می شود  و در غیر اینصورت باید شاهد ناهنجاری ها و مشکلات بیشتری در فوتبال ایران باشیم.
 همگان از اتفاقات و تخلفات انتخابات هیات فوتبال استان فارس مطلع شدند وهر کسی به فراخورحالشی از آن برداشت کرد اما آنچه که امروز در اذهان عمومی نقش بسته، این است که تخلفات زیادی در این انتخابات انجام شده و فدراسیون فوتبال باید هر چه سریعتر آن را ابطال کند تا به نظر مردم و قانون احترام گذاشته باشد.
 اهالی فوتبال منتظر واکنش فدراسیون فوتبال نسبت به اتفاقات جلسه انتخابات هیات فوتبال استان فارس هستند در روزگاری که مردم با فوتبال ملی قهر کرده اند،  فدراسیون فوتبال با اتخاذ تصمیم درست ، نقش بسیار مهمی در اعتماد سازی بین اهالی و هواداران این رشته دارد و اگر علی کفاشیان و زیر مجموعه اش در این ماجرا درست عمل نکنند،  باید منتظر اتفاقات بدتری در سطح اول فوتبال کشورمان باشیم، اتفاقاتی که می تواند فوتبال  ما را به قهقرا ببرد و باعث نابودی کامل این رشته در کشورمان شود./ق
برچسب ها: اتفاقات ، منتظر ، واکنشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار