سرپرست تیم ابومسلم خراسان با اشاره به روبه رو شدن دو تیم ابومسلم و شهرداری اراک در مشهد گفت: با کسب 3 امتیاز بازی این هفته،ابومسلم وضعیت بهتری در جدول رده بندی بدست خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هاشم حسینی اظهار داشت: تیم فوتبال ابومسلم در چارچوب هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور از ساعت 15 روز جمعه 14 مهرماه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف شهرداری اراک می رود.

حسینی افزود: خوشبختانه تیم ابومسلم در این بازی بازیکن محروم ندارد و مجید نوری نیز که بدلیل سرماخوردگی استراحت می کند، به بازی شهرداری اراک خواهد رسید.

سرپرست تیم ابومسلم خراسان وضعیت تمرینات تیم ابومسلم را خوب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به انجام تمرینات هر روزه و آمادگی بازیکنان امیدواریم با کسب هر 3 امتیاز این بازی جایگاه هفتم خود را در جدول بهبود ببخشیم.

حسینی اعلام کرد: برای انتقال تماشاچیان به ورزشگاه ثامن، اتوبوس هایی از سوی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد در نظر گرفته شده که مبادی حرکت آن ها تا روز پنجشنبه به علاقه مندان اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: بازی بعدی تیم ابومسلم در هفته پنجم رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جمعه هفته آینده 21 مهرماه با مس سرچشمه در ورزشگاه شهید خورشیدی این شهر برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.