رئیس نظارت بر اماکن گفت: در شش ماه اول سال جاری 68 هزار لیتر مشروبات الکلی جمع آوری شده که نسبت به سال گذشته میزان شکایات 87 هزار لیتر بوده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ خلیل هلالی ظهر امروز 12 مهر ماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: بیش از 600 هزار اقلام حاوی عکس های مبتذل ضبط و توقیف گشته که عموما از این اقلام از مغازه هایی که جواز و پروانه ی کسب نداشته اند صورت گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به پلمپ و اخطاریه به مشاغل و مغازه ها خاطر نشان کرد: در خصوص تخلفات در شش ماهه سال جاری 9 هزار 313 مورد اخطاریه پلمپ داشته ایم که از این رقم 33 هزار 37 مورد آنان پلمپ شده است.

هلالی در ادامه افزود: در کل کشور در رد و تثبیت صلاحیت فردی و مکانی برای ایجاد اشتغال 5 هزار و 762 نفر را پاسخ مثبت و 240 نفر را پاسخ منفی داده ایم که نسبت به سال گذشته 13 درصد و 44 درصد کاهش داشته ایم که این امر به سبب تقاضای کمتر در رابطه با پروانه کسب و ایجاد شغل بوده است.

وی در پایان در رابطه با عملکرد نظارت بر اصناف کشور اظهار داشت: مجموعا در کشور 7 هزار و 600 اتحادیه صنفی و 366 مجمع امور صنفی و 160 اتحادیه که به صورت کشوری به عملکرد دیگر اتحادیه ها نظارت دارند با مردم و هموطنان گرامی همکاری های لازم را انجام می رسانند./ل

برچسب ها: اخطاریه ، پلمپ ، صلاحیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار