نماينده مردم اسفراين در مجلس شوراي اسلامي گفت:دوره اموزش ابتدايي حساس ترين و مهم ترين مقطع در نظام تعليم و تربيت كشور است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، هادي قوامي در جمع معلمين مقطع ابتداي شهرستان اسفراينگفت:امروز ماشاهد هستيم كه تصوير بسيار خوبي از آينده در ذهن دانش آموزان و اينده سازان كشور نقش بسته لذا بايد در جهت تحقق ان تلاش مضاعفي داشته باشيم و بستر را براي شكوفايي استعداد هاي دانش آموزان مهيا كنيم.

وي به بستر هاي مناسب شهرستان در حوزه هاي آموزش و پرورش، راه،فضا هاي دانشگاهي و زير ساخت هاي صنعتي منطقه اشاره كرد و افزود:وظيفه همه ماست كه در حفظ و توسعه اين بستر ها تلاش كنيم و كشور و نظام را در جهت رسيدن به قله هاي رشد و بالندگي ياري نماييم.

قوامي با اشاره به سفرپر خير و بركت مقام معظم رهبري به شهرستان اسفراين گفت:انشاالله با ورود مقام معظم رهبري به شهرستان آهنگ رو به رشد زير ساختار هاي صنعتي و فرهنگي شهرستان گسترش يابد.

مدير آموزش و پرورش اسفراين نيز گفت:سفر مقام معظم رهبری بهاسفراين منشاء خیر و برکت معنوی برای این استان می‌شود.

شاكري گفت:سفر رهبر مسلمین جهان به شهرستان اسفراينبرای مردم این شهرستان افتخار بزرگی محسوب می‌شود و مردم ولایت مدار آن هیچ گاه این سفر تاریخی را فراموش نخواهند کرد./س

برچسب ها: ابتدایی ، مهم ترین ، مقطع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.