بعد از سه روز رقابت داغ و تماشايي راکت به دستان و انجام 309 بازي درسالن شهيد صدوقي يزد نتايج نهايي مسابقات دسته 3 بزرگسالان كشور معلوم شد وسعيد احمديان تنیسور تبریزی به مقام ششمی دست یافت.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،بهنام رحمت پناه از كردستان با 30 امتیاز بدون شکست مقام اول را كسب نمود ، هادي صبحي از تهران با 11 پیروزی و 4 شکست و کسب 26 امتیاز در مکان دوم ایستاد ، ايمان گلشاهي از قزوين با 10 پیروزی و 5 شکست وکسب 25 امتیاز به مقام سومی این پیکارها بسنده کرد. متين لطف ا...نسبي از كردستان با 10 پیروزی و 5 شکست و کسب 25 امتیاز ،پ‍ژمان بخشنده از خوزستان با 9 پیروزی و 6 شکست و کسب 24 امتیاز و سعيد احمديان از آذربايجان شرقی با9 پیروزی و 6 شکست و کسب 24 امتیاز به ترتیب در مکانهای چهارم تا ششم ایستادند.

همچنين شاكر شجيراني از خوزستان با 9 پیروزی و 6 شکست و کسب 24 امتیاز،حامد نادري از توابع تهران با 8 پیروزی و 7 شکست وکسب 23 امتیاز ،حامد باشت باوي از خوزستان با 8 پیروزی و 7 شکست وکسب 23 امتیاز و مهرشاد پوده ازاصفهان با 7 پیروزی و 8 شکست وکسب 22 امتیاز به ترتيب هفتم تا دهم شدند و در دسته سه بزرگسالان كشور باقي ماندند.

سروش امیری نیا از خوزستان با 7 پیروزی و 8 شکست وکسب 22 امتیاز ،آرمان حاجیعی با 7 پیروزی و 8 شکست وکسب 22 امتیاز ،محمد رضا تائبی پور با 6 پیروزی و 9 شکست وکسب 21 امتیاز، رضا آریا یار با 9 شکست و کسب 9 امتیاز و امیر چراغیانی و محمد جواهری بدون کسب امتاز در مکانهای یازدهم تا شانزدهم این دوره از رقابت ها را کسب کردند تا در سال آينده مجددا در رده آزاد به رقابت بپردازند.

گفتني است: شش نفر برتر این پیکار ها به رقابت های دسته 2 کشور صعود خواهند کرد./س

برچسب ها: تنیسور ، تبریز ، مقام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.