پدر و مادرم را در حادثه رانندگی از دست دادم و در سن 12 سالگی یتیم شدم.به خانه برادرم رفتم تا سایه‌اش روی سرم باشد...

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران شوک ؛ پدر و مادرم را در حادثه رانندگی از دست دادم و در سن 12 سالگی یتیم شدم. من که بچه ته‌تغاری خانواده بودم و از کودکی، برادر بزرگم را به چشم یک تکیه‌گاه نگاه می‌کردم به خانه وی رفتم تا سایه‌اش روی سرم باشد. 
اما زن بردارم مرا نپذیرفت و آنقدر روی اعصابم راه رفت که داداشم پس از دو ماه مرا از خانه‌اش بیرون کرد. در برابر این همه کم‌لطفی به خودم دلداری دادم و گفتم ایرادی ندارد و باید از روز اول به خانه خواهر بزرگم می‌رفتم. ولی اشتباه کردم چون خواهرم و شوهرش نیز که تا پیش از مرگ پدر و مادرم هر روز و هر شب مهمان ما بودند و برای بچه‌هایشان زحمات زیادی کشیده‌ام به جای آنکه مرا به عنوان یک کلفت بپذیرند، اخم‌هایشان را در هم کشیدند و حاضر نشدند از خواهر کوچک خود نگهداری کنند.  
با این برخورد‌های تحقیرآمیز دلگیر و غمناک به خانه دوست قدیمی پدرم رفتم و آنها با وجود آن که نسبت فامیلی با ما ندارند خیلی صمیمانه مرا در جمع خانواده خود پذیرفتند و اسمم را در مدرسه‌ای که دختر خودشان درس می‌خواند نوشتند.  
دختر 14 ساله اشک‌هایش را پاک کرد و افزود: دوست پدرم و خانواده‌اش نسبت به من لطف داشتند و نمی‌گذاشتند احساس تنهایی کنم اما با غم سنگینی که روی قلبم احساس می‌کردم دچار افسردگی شدیدی شدم. من برای فرار از این وضع از مدتی قبل با پسر جوانی که در همسایگی خانه دوست پدرم زندگی می‌کرد آشنا شدم و وی با وعده ازدواج مرا خام کرد.  
مصمم شده بودم تا هرچه سریع‌تر ازدواج کنم و سر و سامانی بگیرم. به همین خاطر هم خواسته پسر مورد علاقه‌ام را برای گفت‌وگو با خواهر و مادرش در مورد آینده و قرار و مدار برای ازدواج را پذیرفتم و متأسفانه پا به خانه‌ای گذاشتم که نمی‌دانستم این پسر شیطان‌صفت و 2 دوست کثیفش چه نقشه شومی برایم در سر دارند.  
من با وضعی اسفبار از آن خانه لعنتی بیرون آمدم و خودم را به کلانتری رساندم و در خواست کمک کردم.
دختر نوجوان آهی کشید و افزود: نمی‌خواهم تقصیر بدبختی‌‌هایی که به سرم آمده را به گردن برادر و خواهر بزرگم که مرا تنها گذاشتند بیندازم یا از زمانه نالان باشم که چرا باید پدر و مادرم را در حادثه‌ای ناگهانی از دست بدهم.
واقعیت این است که اشتباه از خودم بود و نباید فریب چرب‌زبانی‌‌های این پسر جوان را می‌خوردم.
در پی اظهارات این دختر نوجوان، مأموران کلانتری 39 مشهد متهمان پرونده را دستگیر و اقدام‌‌های قانونی لازم در رابطه با این پرونده را به عمل آوردند. /ل
 
برچسب ها: شوک ، نقشه ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار