مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی گفت: سیلوی 70 هزار تنی بوکان که از سال 81 تاکنون در دست احداث است و به طور متوسط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هوشمند جوادی در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه این سیلو در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: در سال‌های اخیر برای اجرای این پروژه اقدامات شاخصی انجام گرفته و روند احداث سیلوی 70 هزار تنی بوکان روند روبه رشدی به خود گرفته است.

جوادی با اشاره به استفاده از تکنولوژی روز دنیا در این احداث این سیلو، افزود: ملزومات لازم در این زمینه خریداری و نصب شده است

وی با بیان اینکه این پروژه از پروژه‌های ملی است، خاطرنشان کرد: به دلیل ملی‌بودن پروژه سیلوی 70 هزار تنی بوکان اعتبارات هزینه شده در این پروژه را در دست نداریم.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی درباره سیلوی تکاب، گفت: علاوه بر این، سیلوی تکاب نیز کلنگ‌زنی شده است که تا فصل برداشت سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به زمان بهره‌برداری از این سیلو، اعلام کرد: تیرماه سال آینده نیز شاهد بهره‌برداری از سیلوی پیرانشهر خواهیم بود.

جوادی خاطرنشان کرد: دو کندو در سیلوی پیرانشهر مستقر شده‌اند.

وی با بیان اینکه سامانه‌ای را برای شش ماهه دوم سال جاری تعریف کرده‌ایم که براساس آن خرید آرد از سوی نانوایان انجام می‌گیرد، اظهار کرد: با اجرای این طرح ما از زمان خرید آرد تا تبدیل آن به نان بر نانوایان نظارت مستقیم خواهیم داشت.

مدیرعامل غله و خدمات بازرگانی منطقه هشت آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در این طرح برای تهیه هر نوع نان باید آرد مخصوص آن را خریداری کرد که قطعا در این صورت کیفیت نان تولیدی در استان بیش از پیش افزایش می‌یابد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.