بیست و چهارمین همایش بین المللی کودکان 20 تا 24 مهر ماه در مرکز طبی کودکان برگزار می شود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران؛دکتر نیما رضایی مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان صبح امروز 16 مهر ماه در نشست خبری بیست و چهارمین همایش بین المللی کودکان اظهار داشت: در کنار این همایش چهارمین نشست تخصصی پژوهشگران جوان در طب کودکان،  دهمین همایش سراسری پرستاری کودکان و پنجمین همایش تخصصی ایمونولوژی بالینی نقص ایمنی برپا خواهد بود.

وی ادامه داد: این همایش پنج روزه در هفت سالن برگزار می شود که در بخش اول مباحث فوق تخصصی غدد، متابولیک، گوارش، ایمونولوژی ، تغذیه و شیر مادر ، آسم و آلرژی نقص ایمنی، هماتولوژی ، اعصاب ، کلیه قلب و عروق ، بیماری های عمومی و اخلاق پزشکی به صورت کاربردی برای پزشکان عمومی، متخصصان اطفال و فوق تخصصی این رشته ها ارائه می شود.

دکتر رضایی تصریح کرد: بیش از 200 مقاله در این همایش پذیرفته شده است که در قالب کوتاه و محوری ارائه خواهند شد.

مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: کارگاه های تخصصی با موضوعات نحوه غربالگری تکاملی کودکان، بیماری های متابولیک ارثی، شکاف کام، بیماری خونی و تالاسمی، نقش ایمنی و اختلالات شایع روان پزشکی اطفال از دیگر برنامه های همایش بین المللی کودکان است .

وی با اشاره به این که همایش بین المللی کودکان همزمان با هفته کودک آغاز به کار می کند، افزود: امسال روز های کنگره به عناوین مختلفی نامگذاری شده اند که به ترتیب عبارتند از همایش کودکان ، تازه های پزشکی و پرستاری در تشخیص ، مراقبت و درمان پژوهشگران جوان، آینده سازان طب کودکان ، بیماری های کودکان از پایه تا بالین ، ورزش و کودکان، سلامت جسم و روان و روز آخر به عنوان افزایش آگاهی پزشکان از تئوری تا عمل نام گرفته است.

دکتر رضایی یادآور شد: شرکت در بیست و چهارمین همایش بین المللی کودکان دارای 20 امتیاز بازآموزی برای گروه های مختلف پزشکی بوده و سخنرانانی از کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، آلمان لهستان ، هلند ، عربستان سعودی  ترکیه در آن حضور دارند.

شایان ذکر است که بیست و چهارمین همایش بین المللی کودکان با حضور بیش از دو هزار شرکت کننده از 20 تا 24 مهر ماه امسال در بیمارستان مرکز طبی کودکان برگزار می شود./ع2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار