نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: غدير، نماد حقانيت نظام جمهوري اسلامي است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد

حجت الاسلام و المسلمين محمدعلی نکونام، در جلسه ستاد برگزاري دهه امامت و ولايت استان چهارمحال و بختیاری افزود: نظام اسلامي ما برحق است و بايد با باور به اين حقانيت، در راستاي احياء و زنده ‌نگه داشتن ارزش‌هاي ديني، به ويژه موضوع غدير، اهتمام ويژه‌اي به کار گيريم.
وي، بصيرت‌افزايي را از مهم‌ترين رسالت‌هاي بنياد غدير برشمرد و گفت: بايد با برگزاري گفتمان‌ها، همايش‌ها و برپايي جلسات پرسش و پاسخ، بصيرت مردم به ويژه نسل جوان را نسبت به مسائل ديني و معرفتي از جمله موضوع غدير ارتقاء دهيم.
نماينده ولي‌فقيه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد افزود: امروز، پرچم اسلام به معناي واقعي کلمه در اين کشور برافراشته شده و نظام جمهوري اسلامي، به عنوان پياده کننده احکام و ارزش‌هاي ديني، به دنبال تحقق اهداف الهي در جهان است.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام، با بيان اينکه جهت‌گيري نظام جمهوري اسلامي بر اساس عقل و فطرت بشري است، گفت: جهت‌گيري اين نظام، يک جهت‌گيري سالم و برحق است.
امام جمعه شهرکرد افزود: به داشتن چنين نظامي افتخار کنيم و با اراده اي قوي‌ در برابر توطئه‌هاي دشمنان ايستادگي کنيم.
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختیاری هم در اين نشست گفت: دهه امامت و ولايت، فرصت مناسبي است تا با اجراي برنامه‌هاي ارزشي و فاخر، بتوان در تبيين و تعميق جايگاه امامت و ولايت در جامعه گام مهمي برداشت.
علی گرجي، تبيين جايگاه امامت و ولايت را از مهم‌ترين اهداف ستاد برگزاري دهه امامت و ولايت برشمرد و افزود: ايجاد فضاي مناسب معنوي و شورانگيز ديني در راستاي تبيين جايگاه امامت و ولايت و طرح سيره امام علي (ع)، به عنوان الگويي جامع، مهم‌ترين اهدافي است که در اين ستاد دنبال مي‌شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.