مدیر یاردهای خرمشهر شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران از آماده شدن عرشه فاز 18 پارس جنوبی برای انتقال به موقعیت این فاز در آب های خلیج فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ،' مهندس حسین بدوی در این باره گفت: این عرشه با توجه به برنامه ریزی برای شناورها و بارج های شركت تا چند روز آینده بارگیری و برای نصب از بندر خرمشهر به عسلویه منتقل خواهد شد.

وی اظهار كرد: مراحل ساخت جك های فاز 20 و B 19 طرح توسعه میدان گازی پارس جنوبی، همچنین جكت مربوط به پروژه فروزان در حوزه عملیاتی شركت نفت فلات قاره نیز به پايان رسیده است و این جكت ها در نوبت بارگیری قرار دارند.

بدوی افزود: هم اكنون پروژه های ساخت سازه های دریایی فازهای 12، 17، 18، 19، 20 و 21 و پروژه فروزان در یاردهای خرمشهر در دست اجرا قرار دارد.

وی گفت: در یاردهای خرمشهر كه مشتمل بر 6 یارد است، سازه های دریایی مركب از سكوها، عرشه ها، جكت، سه پایه و سایر متعلقات ساخته می شود و با توجه به توانمندی های شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی، مراحل جا به جایی و نصب این سازها در موقعیت ها نیز از سوی این شركت انجام می شود.

مدیر یاردهای خرمشهر شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران با بیان این كه در این مجموعه براساس جدول كاری تا 2 سال آینده كار تعریف شده است، اظهار كرد: ظرفیت یاردهای خرمشهر بیش از این است و انتظار می رود وزارت نفت و شركت های زیرمجموعه و كارفرمایان، از ظرفیت های بالای این شركت استفاده كنند.

یاردهای خرمشهر از 9 سال پیش از سوی شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران با هدف ساخت سازه های دریایی آغاز به كار كرد و هم اكنون 4 هزار نفر در آنها به كار اشتغال دارند.

شركت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی با توجه به داشتن ماشین آلات و تجهیزات، یاردهای ساخت، كارخانه اندود لوله و ناوگان دریایی و توانمندی در مدیریت پروژه ها و مهندسی، نقش مهمی در اجرای پروژه های بزرگ ملی در بخش فراساحل به عهده دارد./ب
برچسب ها: عرشه ، آب های ، خلیج فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.