نایب رئیس اول کمیسیون صنایع و معادن مجلس نهم گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی کشور و استان‌های مختلف ابزارهای توانمند و قانونی در تحقق شعار امسال با نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ محمدرضا خان‌محمدی دیروز در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنایع مشکل‌دار شهرستان کوثر افزود: با توجه به اینکه امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است ما وظیفه داریم با ابزارهای مختلف ترغیبی و تشویقی صنعت و تولید را پررونق و همچنین توانمندتر از عرصه‌های دیگر نشان دهیم چرا که در کشورمان با تکیه بر توانمندی بخش کشاورزی، صنعت و معدن می‌توانیم زمینه اشتغال برای تمام بیکاران را فراهم آوریم.

وی استان اردبیل را از استان‌های توانمند و با ظرفیت مطلوب در حوزه صنایع تبدیلی و بسته‌بندی کشاورزی توصیف کرد و گفت: این ظرفیت‌ها باید با حمایت واقعی از تولیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد.

خان‌محمدی با بیان اینکه مشکلات صنعتگران در شرایط سخت و تحریم با جدیت مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرد، افزود: نباید کوچک‌ترین موانع و مشکلات ما را در رسیدن به اهدافمان دلسرد کند چرا که با تدبیر و برنامه‌ریزی درست می‌توانیم از این عقبه سخت و دشوار عبور کنیم.

گفتنی است؛ اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از چندین واحد صنعتی و معدنی کوثر بازدید کرده و از نزدیک در جریان مشکلات و تنگناهای این مجموعه‌ها قرار گرفتند./س

برچسب ها: اردبیل ، واحدهای ، صنعتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.