عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: عملکرد دستگا‌ه‌ها نسبت به شعار سال يعني توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني رضايت‌بخش نيست و نمي‌تواند تحقق بخش اهداف مورد نظر مقام معظم رهبري باشد.

حسين مظفر در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره ميزان موفقيت دستگاه‌هاي مختلف در جهت حمايت از توليدات داخلي و کار و سرمايه ايراني گفت: شعار سال بر اساس ضرورت‌ها و نيازهاي روز جامعه و کشور انتخاب مي‌شود.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام ادامه داد: مطرح شدن شعار سال توسط بالاترين مقام کشور يعني مقام معظم رهبري، بيانگر حساسيت‌هايي است که مسئولان اجرايي درباره عملي شدن اين شعار داشته باشند و آنان علاوه بر فهم درست از پيام و شعار سال، بايد آن را در عملکرد، رفتار، موضع‌گيري‌ها و در برنامه‌ريزي‌هاي خود بگنجانند.

وي با تاکيد بر اينکه نام سال فقط يک شعار نيست، اظهار داشت: شعار سال بايد به عمل تبديل شود و مسئولان بيش از ديگران به اين شعارها توجه و آن را به برنامه تبديل کنند.

مظفر ادامه داد: متاسفانه عملکرد دستگا‌ه‌ها نسبت به شعار مطرح شده رضايت‌بخش نيست و نمي‌تواند تحقق بخش اهداف مورد نظر مقام معظم رهبري باشد.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام درباره اقداماتي که بايد مسئولان براي تحقق شعار سال طي 6 ماه باقي مانده از سال انجام دهند، گفت: در مدت زمان باقي مانده  بايد قوا وفاق و هماهنگي‌هاي لازم را براي تحقق شعار سال ايجاد کنند و مجلس هم آمادگي دارد تا براي تحقق حمايت از توليدات داخلي بودجه در نظر بگيرد و قوانين لازم را  تصويب کند.

انتهاي پيام/
 
برچسب ها: تولید ، ملی ، مسئولان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار