معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و مدیریت نظارت بر قیمت ها در نیمه اول سال 91، سازمان ضمن انجام بیش از 136 هزارمورد بازرسی از بنگاه های اقتصادی و تشکیل بیش از 8 هزار پرونده تخلفاتی برای متخلفان، اقدام به رصد روزانه بیش از 100 قلم کالای اساسی و تاثیر گذار در سبد مصرفی خانوارها از نظر کمبود و گرانی نموده است.

 

عطاپوردرگفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ادامه داد: همچنین 7 طرح نظارتی ویژه را همزمان با سراسر کشور در استان به اجرا گذاشته شده و 7 هزار مورد شکایت مردمی طی این مدت دریافت و رسیدگی شده است.

وی همچنین از اجرای مرحله دوم طرح رهگیری کالاهای وارداتی شبنم در نیمه دوم سال جاری خبر داد و گفت: با برنامه های صورت گرفته بازرسان این معاونت ضمن بازدید از انبارها و دریافت 15 روزه موجودی آنها با متخلفان و محتکران کالا برخورد خواهد نمود.

وی افزود: با تمامی وارد کنندگانی که به بهانه های مختلف از جمله نوسانات نرخ ارز، تغییرات قیمت فروش، انبار گردانی، تغییر سیستم حسابداری و ... از عرضه محصولات خود را کاهش دهند هشدار جدی داده می شود نسبت به عرضه کالاهای خود اقدام نمایند در غیر این صورت با متخلفین برابر قوانین موضوعه برخورد می گردد./س

برچسب ها: صنعت ، مدیریت ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.