بهره برداری از واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی فارس در 6 ماهه نخست امسال90 درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران فارس مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس گفت : در 6 ماهه نخست امسال 63 واحد صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان به مرحله بهره برداری رسیده اند که در مقایسه با پارسال از رشد 90 درصدی بر خوردار است.
وی علی همت افزود : با بهره برداری از این واحدهای صنعتی برای 920 نفر اشتغال جدید ایجاد شده است.
وی افزود : برای اجرای این واحدها بیش از 302 میلیارد ریال سرمایه گذاری از سوی بخش خصوصی انجام شده است.
همت با بیان اینکه هم اکنون در 56 شهرک و ناحیه صنعتی کار واگذاری زمین به متقاضیان انجام می شود گفت : شهرکهای صنعتی بزرگ شیراز, ملوسجان و جهرم بیشترین تعداد واحدهای جدید بهره بردار را در نیمه نخست امسال به خود اختصاص داده اند.
وی افزود : گروه صنایع غذایی و آشامیدنی , صنایع فلزی و صنایع شیمیایی به ترتیب بیشترین آمار واحدهای بهره بردار جدید را به خود اختصاص داده اند.
به گفته مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با احتساب واحدهای جدید بهره بردار شمار واحدهای صنعتی فعال در شهرکها و نواحی صنعتی استان به بیش از 1479 واحد صنعتی با اشتغالزایی 20 هزار و 214 نفر رسیده است.
همت گفت : باتوجه به ارزیابی انجام شده از واحدهای صنعتی با پیشرفت بالای 50درصد , پیش بینی می شود تا پایان امسال شمار واحدهای بهره بردار افزایش بیشتری نسبت به نیمه نخست امسال داشته باشد.
وی فضای سرمایه گذاری صنعتی در شهرکها و نواحی را مطلوب ارزیابی گرد و گفت : با تلاش مدیریت ارشد استان فضای استان بیش از هر زمان دیگری مهیای جذب سرمایه گذاران است و رشد آمارهای بهره برداری از واحدهای جدید در شهرکهای صنعتی استان بیانگر این موضوع است./س

برچسب ها: بهره بردای ، صنعتی ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.