از رمان «دومینانت یا مامان اون زنه رو که داره می‌دوئه می‌بینی؟» نوشته‌ی فرید قدمی که در انتشارات افراز منتشر شده رونمایی خواهد شد.

به‌گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومی انتشارات افراز این رمان، داستان دو همسر و زندگی آن‌ها و اتفاقات غریبی است که برای آن‌ها اتفاق می‌افتد و روال زندگی آن‌ها را عوض می‌کند. «دومینانت» داستان متفاوتی است درمورد عشق، مرگ، انتقام و موسیقی.

جلسه‌ي نقد و رونمايي اين رمان که چهل‌وهشتمین کتاب از مجموعه‌ی «داستان امروز ایران» انتشارات افراز است، روزِ دوشنبه 24 مهرماه از ساعت 5 تا 7 عصر در گروه مطبوعاتي پژوهش به‌نشانی بلوار كشاورز، خيابان فلسطين، تقاطع طوس، شماره‌ي 27، واحد 3 برگزار خواهد شد. حضور در اين جلسه براي همه‌ي علاقه‌مندان آزاد خواهد بود.

دكتر مظفر رؤيايي (شاعر و منتقد)، مهرداد فلاح (شاعر و منتقد)، اصغر نوري (مترجم، نمايشنامه‌نويس و كارگردان تئاتر)، مجتبي گلستاني (منتقد)، يوسف انصاري (نويسنده و منتقد)، نورا موسوي‌نيا (نويسنده و مترجم) و فريد قدمي در اين جلسه درباره‌ي اين رمان سخن خواهند گفت.

فرید قدمي، که دبیر مجموعه‌ی «دفترهای شعر مدرن» در انتشارات افراز است، پيش از اين رمان «مايا يا قصه آپارتماني در خيابان كريم‌خان» را با انتشارات ققنوس منتشر كرده بود و علاوه بر اين رمان‌ها بيش از ده عنوان ترجمه نيز از نويسندگان و شاعراني همچون هنري ميلر، الن گينزبرگ، جك كروآك، والت ويتمن و ... در كارنامه‌ی خود دارد.

این کتاب در 96 صفحه و با قیمت 4400 تومان منتشر شده است./ي2

برچسب ها: دومینانت ، کتاب ، رونمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار