شش بازيكن خوزستاني در پايان مسابقات واترپلو زير 18 سال كشور به اردوي آماده‌سازي تيم‌ملي دعوت شدند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛رضا مخيلفي، سرمربي تيم استان در اين رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهاركرد: محمود غلام‌نژاد، رضا شيخي، علي محمدي، مجيد مرداسي، مرتضي مبارك و مصطفي آلبوشكه شش بازيكن خوزستاني دعوت شده به اردوي آماده‌سازي تيم‌ملي هستند.
وي افزود: 24 نفر به اين اردو دعوت شده‌اند كه درنهايت 13 نفر از آن‌ها براي اعزام به مسابقات قهرماني جهان كه در استراليا برگزار مي‌شود، اعزام مي‌شوند.
سرمربي تيم واترپلو استان بيان‌كرد:‌ سه نفر از شش واترپلويست خوزستاني صد درصد به عضويت تيم‌ملي در خواهند آمد و 75 تا 80 درصد نيز احتمال دارد نفر چهارم انتخاب شود.
وي عنوان‌كرد: ‌تيم زير 18 سال استخوان‌بندي واترپلو بزرگسالان استان را تشكيل مي‌دهد. ما رقابت خوبي در تهران داشتيم و در گروه خود، تمام حريفان را شكست داديم. پس از صعود از گروه خود به عنوان تيم اول، دو بازي با اصفهان و تهران انجام داديم كه بازي اول به سود ما به پايان رسيد اما مقابل تهران نتيجه را واگذار كرده و نايب‌قهرمان شديم.
وي افزود: از بازيكنانم رضايت دارم. در سطح بالايي ظاهر شدند و پيش‌بيني هم مي‌كرديم كه بين تيم‌هاي اول تا سوم قرار بگيريم.
 مسابقات واترپلو زير 18 سال كشور از 17 مهرماه به مدت سه روز برگزار شد و تيم خوزستان در بين 10 تيم شركت‌كننده ‌عنوان نايب‌قهرماني را ازآن خود كرد./ع

 

برچسب ها: شش ، واترپلو ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.