استاندار لرستان گفت : ارائه خدمت بی منت به مناطق محروم از اولویتهای كاری دولت خدمتگذار و عدالت محور است.

به گزارش خبرنگار  باشگاه  خبرنگاران لرستان ، 'حبیب الله دهمرده' افزود: عمده ترین دغدغه مسوولان دولتی طی هفت سال گذشته ارائه خدمت ویژه به منظور رفاه مردم ساكن در مناطق محروم بوده است.

وی با تاكید بر تسریع در روند اجرایی طرحها و پروژه های در حال ساخت منطقه محروم بشارت افزود : امیداست با به اتمام رسیدن مراحل ساخت این طرحها به زودی شاهد رفع غبار محرومیت از چهره مناطق محروم و عشایری شهرستان الیگودرز باشیم.

استاندار لرستان با اشاره به ضرورت توجه به مناطق گردشگری و زیارتی منطقه گفت : یكی از اولویتهای كاری ما در شهرستان الیگودرز ایجاد راه و جاده دسترسی به سمت

'امامزاده محمدبن حسن' و همچنین اجرای طرحها و پروژه های خدماتی و بهداشتی و رفاهی در این منطقه صعب العبور بود.

وی بیان داشت : سال گذشته با شعار ما می توانیم و با همت و تلاش مسوولان استان و شهرستان الیگودرز عملیات راه شكافی این محور به طول حدود 12 كیلومتر در مدت 40 روز در یكی از سخت گذرترین مناطق با موفقیت به اتمام رسید.

استاندار لرستان اضافه كرد: خوشبختانه عملیات آسفالت این طرح هم امسال از سمت امامزاده محمدبن حسن به طرف روستای بزنوید به طول هفت كیلومتر به اتمام رسیده است.

وی در ادامه از اجرای چندین طرح هادی از جمله جدول بندی ، ساماندهی رودخانه ، ایجاد طرحها و پروژه های بهداشتی ، خدماتی و گردشگری به منظور رفاه و آسایش زوار در اطراف امامزاده محمد بن حسن خبر داد و افزود : همكاری و مساعدت مردم با مسوولان در اجرایی شدن این طرحها قابل تقدیر است./س

برچسب ها: خدمت ، اولویتها ، خدمتگزار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.