امام جمعه شاهین‌دژ گفت: موعد مرگ سیاسی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نزدیک است و این مسئله بر کسی پوشیده نیست.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌و‌گو با خبر نگار باشگاه خبر نگاران ارومیه با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم خراسان‌شمالی از مقام معظم رهبری اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی بر این مطلب واقف هستند زمان حیات سیاسی آنها به سر رسیده است و ملت ایران اسلامی گوش به فرمان رهبری هستند.

وی به سفر رهبری در چند روز اخیر به خراسان‌شمالی اشاره کرد و گفت: در این سفر اقشار مختلف مردم با چشم‌های مملو از اشک شوق به دیدار رهبری شتافتند حال آنکه ایشان به هر نقطه دیگری از کشورمان سفر کنند با حضور پرشور مردم مواجه می‌شوند و این نشان‌دهنده ولایت‌مداری آنهاست.

امام جمعه شاهین‌دژ با بیان اینکه یک عده با ایجاد التهاب در بازار سکه و ارز به دنبال محک زدن میزان ولایت‌مداری مردم بودند، خاطرنشان کرد: این قبیل مشکلات و مسائل به جامعه فشار وارد می‌کند ولی تاثیری در عشق و ارادت آنها به ولی فقیه ندارد زیرا با عبور از بحران‌های مختلف دریافته‌اند که فقط با تکیه به رهبری می‌توان به مشکلات غلبه کرد.

باقری با اظهار به اینکه بعضی مسائل در اثر تحرکات دشمن و بعضی دیگر به دلیل بی‌تدبیری رخ داد، اضافه کرد: همه این چالش‌ها و کمبودها در سایه همدلی، همکاری و همراهی قابل رفع است، پس باید برای تقویت روحیه تعاون و همدلی تلاش کرد تا برکات آن در جامعه متبلور شود.

امام جمعه شاهین‌دژ به فضیلت‌های ماه ذی‌الحجه اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مناسبت‌‌هایی که در ابتدای این ماه مبارک وجود دارد سالگرد ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) است که می‌توان گفت در این روز نبوت و امامت با یکدیگر تلاقی پیدا کردند، پس باید بیشتر از گذشته به اهمیت این روز فرخنده پی برد.

وی فراهم کردن بسترهای ازدواج آسان برای جوانان را خواستار شد و اظهار داشت: ازدواج به‌هنگام و مناسب، جوانان را از مبتلا شدن به آسیب‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی حفظ می‌کند بنابراین باید خانواده‌ها و مسئولان تدابیر لازم را در این راستا اتخاذ کنند./س

برچسب ها: ایران ، شاهین دژ ، جامعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.