رییس بسیج مستضعفین كشور با بیان اینكه برخی سعی می كنند، شرایط كنونی كشور را با شعب ابیطالب مقایسه كنند، گفت: هرگز در چنین شرایطی قرار نداریم و همانطور كه پیامبر اسلام نیز در شرایط محاصره تسلیم نشد، در مكتب اسلام و انقلاب ما نیز تسلیم جایی ندارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

سردار 'محمدرضا نقدی'  در كنگره 'سنگربانان صبور' كه به اهتمام و میزبانی سپاه نبی اكرم (ص) استان كرمانشاه در تالار بعثت برگزار شد، افزود: حتی اگر متر به متر مرزهای ایران را سرباز بگذارند و اجازه ورود و خروج یك نفر را هم ندهند، ما باز هم بر راهمان ایستاده ایم و آنقدر پتانسیل در درون كشور داریم كه بدون وابستگی به دنیای خارج، سربلند از این محك بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب كه پیشتر در جبهه های نظامی، فرهنگی و سیاسی نتوانسته اند مقابل اراده ملت ما، كاری از پیش ببرند، اینك در نظر دارند تا در عرصه اقتصادی ما را شكست دهند ولی با درایت ولی امر مسلمین جهان و رویكرد اقتصاد مقاومتی، در این جبهه نیز به فضل الهی سربلند خواهیم شد.

سردار نقدی گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای نخوردن و تحمل ریاضت نیست بلكه به معنای شناخت ظرفیتها و كار بیشتر است كه در این راه، زنان ایثارگر جامعه نقشی بزرگ همانند دوران دفاع مقدس بر عهده دارند.

وی با انتقاد از كسانی كه ثروتهای خود را به طلا و ارز تبدیل می كنند، گفت: نباید چنین رویه ای در جامعه حاكم باشد بلكه باید ثروتها را در راه كارآفرینی و اشتغال جوانان به كار بگیریم./س

 

برچسب ها: کرمانشاه ، مکتب ، تسلیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.