قائم‌مقام جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره عدم ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي گفت: ورود برخي از احزاب و تشكل‌هاي سياسي به فعاليت‌هاي انتخاباتي در شرايط فعلي به نفع كشور نيست و سبب عدم توجه مسئولين به مسائل كلان كشور خواهد شد.

حبيب‌الله بوربور در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري درباره عدم ورود زودهنگام به مباحث انتخاباتي گفت: بيانات مقام معظم رهبري به طور حتم نقشه راه خوبي را براي احزاب و تشكل هاي سياسي كشور و برخي از چهره هاي سياسي ترسيم خواهد كرد تا از ورود زودهنگام به مقوله انتخابات اجتناب كنند و در راستاي پيشبرد اهداف كلان كشور گام بردارند.

وي افزود: با توجه به دغدغه‌هاي رهبري در مقوله اقتصاد انتظار است در شرايط فعلي حل مشكلات مردم در دستور كار مسئولين قرار گيرد و ورود به عرصه انتخابات طبق روندي كه در قانون در نظر گرفته شده است، پيش رود.

بوربور با اشاره به اينکه ورود زودهنگام به مقوله انتخابات مردم و مسئولين را از اجراي امور باز مي‌دارد، تصريح كرد: ورود برخي از احزاب و تشكل‌هاي سياسي به فعاليت‌هاي زودهنگام انتخاباتي در شرايط فعلي به نفع كشور نيست و سبب عدم توجه مسئولين به مسائل كلان كشور خواهد شد.

وي با بيان اينكه سران قوا مسئولين اصلي حفظ آرامش در كشور هستند، اظهار داشت: انتظار است سران قوا به دور از رسانه‌اي كردن اختلافات و انجام فعاليت‌هاي انتخاباتي در راستاي ايجاد آرامش و ثبات در فضاي سياسي كشور وارد عمل شوند و در جهت تحقق مطالبات مردم در مباحثي چون اقتصاد و معيشت گام‌هاي جدي بردارند و فضاي كشور را از ورود زود هنگام به انتخابات دور كنند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بوربور ، وفاداران ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار