معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: یک کتاب، 6 طرح پژوهشی و دو عنوان کار اجرایی به دبیرخانه نخستین نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور ارسال می‌شود.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، مهدی جهان‌طلب اظهار کرد: یک کتاب، 6 طرح پژوهشی و 2 عنوان کار اجرایی به دبیرخانه نخستین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور ارسال می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی برای نخستین بار جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری در صنعت آب و فاضلاب در آبان‌ماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی افزود: این نمایشگاه براساس محورهای ابداعات، اختراعات و نوآوری‌ها، پروژه‌های مرتبط با ارتقای سامانه‌های مورد بهره‌برداری، طرح‌های پژوهشی و کتاب‌های مرتبط با موضوعات بهره‌برداری در سه سال اخیر برگزار می‌شود.

جهان‌طلب به سابقه حضور شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: شرکت آب و فاضلاب شهری استان همه ساله در این نمایشگاه حضور فعالی داشته و مورد تقدیر نیز قرار گرفته است./ج1

برچسب ها: بیرجند ، فاضلاب ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.