استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: رزمایش های بسیجیان از اقدامات ارزشمندی است كه موجب ناامیدی دشمنان و در عین حال موجب شور و نشاط مردم و افزایش اقتدار ملی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، سید 'حسین صابری' در نشست هماهنگی و پشتیبانی از رزمایش 10 هزار نفری غدیر سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد افزود: برگزاری رزمایش های فصلی بسیجیان در كشور و به تبع آن در این استان از اهمیت چشمگیری برخوردار است.
وی بیان كرد: مشاركت مردم و مسوولان دستگاه های اجرایی در هرچه با شكوه برگزار كردن رزمایش های بسیجیان برای نمایش توان بازدارندگی كشور و مایوس كردن دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب یك ضرورت است.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: وحشت و هراس دشمن از بسیج و بسیجیان كم نیست و همواره نمایش توان بازدارندگی و قدرت دفاعی نیروهای مسلح جواب كوبنده ای به مستكبران و متجاوزان بوده است.
سردار' یونس امیری' افزود: رزمایش 10 هزار نفری گردان های بیت المقدس در روز های 10 تا 12 آبان سال جاری در منطقه تلخاب شیرین گچساران برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینكه تمام استان های كشور می بایست این رزمایش را برگزار كنند اظهار داشت: تاكنون نیمی از استان های كشور موفق به اجرای این رزمایش شده و مابقی نیز براساس برنامه زمان نبندی شده تا بهمن ماه 91 اقدام خواهند كرد.
امیری عنوان كرد: در این رزمایش سه هزار نفر از گردان های بیت المقدس سپاه فتح در قالب 10 گردان عملیات های واكنش سریع، امنیتی و ضد اغتشاش را نجام می دهند.
فرمانده سپاه فتح كهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: عملیات های این رزمایش در سه نوع خشم شب، رزم شبانه و عملیات تاخت اجرا می شود.
امیری نشان دادن قدرت نظامی و دفاعی بسیجیان و آمادگی آنها در برابر هرگونه تجاوز دشمن را از اهداف برگزاری این رزمایش اعلام كرد.
در پایان این نشست دستگاه های اجرایی كهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری هرچه باشكوهتر این رزمایش اعلام آمادگی كردند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.